[HELEMAAL OPGELOST] Duwen is nu geen optie met dit weer! (BenzineOnderbreekRelais LPi)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet wel nog dat jij keek naar de verlichting, die dimde als dat ding aansloeg en je verbaasd reageerde. Vind ik persoonlijk ook niet echt een goed teken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het hoeft natuurlijk niet gerelateerd te zijn, misschien heb e wel twee problemen te pakken.
Dat klopt.Postma schreef : Als ik mij niet vergis zit deze er ook bij een 940 op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een goedkope GAMMA multimeter, helaas niet met buzzer functie, maargoed, het zal daar wel mee lukken ga ik van uit.
Zal volgende week worden want dit weekend hou ik het even voor gezien met gesleutel. En dan misschien volgende week nog een paar keer in de avond kijken hoe ver we komen. Te beginnen met de trekhaakbedrading. En vervolgens de checklist vanaf de accu en dynamo enz enz. Ik zie er wel tegenop als werktuigbouwkundige. Hiervoor zou ik eigenlijk een elektro man moeten hebben die mij wat technische ondersteuning biedt. Van de andere kant; ik kom hier misschien al een eind mee.
wish me luck..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pak een startkabel en zet die om massa accu en op startmotor of leg op een andere manier ff een bypass kabel..
Doe voorzichtig,je kan dan kijken of dynamo minder warm wordt.
Zoals ik al 2 keer aangaf zit het meestal in de klemmen en laatste stukje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou hier eerst eens mee beginnen voordat je bij de trekhaak begint.
Groet Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Chris,scaniar164 schreef : Maak het jezelf makkelijk...
Pak een startkabel en zet die om massa accu en op startmotor of leg op een andere manier ff een bypass kabel..
Doe voorzichtig,je kan dan kijken of dynamo minder warm wordt.
Zoals ik al 2 keer aangaf zit het meestal in de klemmen en laatste stukje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou hier eerst eens mee beginnen voordat je bij de trekhaak begint.
Groet Chris
Komt BOVENAAN het lijstje te staan, jou tip. Waarvoor dank! Gaan we deze week doen.
Hier ook een <a href=" www.ehow.com/how_7282133_change-terminals-car.html ">interessante link ter aanvulling op jou verhaal. En www.interconnectionworld.com/index/displ...event-corrosion.html ">deze ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag gedaan!
BEn zelf 1e bedrijfsautomonteur en dit fenomeen komt heel vaak voor.
Vandaar de dat ik er steed weer op terug kom.
Voor hetzelfde geld is dit het en bespaar je een hoop geld tijd kopzorg.
Groet Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-