[HELEMAAL OPGELOST] Duwen is nu geen optie met dit weer! (BenzineOnderbreekRelais LPi)

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 20:54 #1390554 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Gefeliciteerd!!! Tot dusver
Gefeliciteerd!!!
Tot dusver had je niet verteld dat je de 940 van thesaint had overgenomen.
Nu dit probleem is opgelost heb je er een hele mooie auto aan!
Piet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 21:13 #1390558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt, wilde de eerst
Klopt, wilde de eerst opgelost hebben :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 22:26 #1390562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja...
Allereerst gefeliciteerd met het feit dat de auto het weer helemaal prima doet. Maar ik ben toch niet helemaal gecharmeerd van je uiteenzetting jegens mij als persoon.
Je schrijft 'Saint gaf niet thuis'. Ik heb welgeteld twee SMSjes van jou ontvangen nadat je de auto hebt gekocht. Dat ging ik meen over uitgevallen dashboardverlichting. Je gaf ook aan dat de auto weer opnieuw was uitgevallen, dat klopt. Maar je hebt mij nooit gebeld of mij verdere vragen daarover gesteld.
Ik heb je bij het verkopen van de auto eerlijk ALLE details verteld, en ook alle rekeningen mee gegeven van 1998 tot eind 2012. Daarbij heb ik je ook duidelijk verteld dat ik vorig jaar de auto 3 weken kwijt ben geweest omdat men naar het probleem van uitval heeft gezocht. Dat heeft mij 850 euro gekost, waarna het probleem ogenschijnlijk niet meer op was getreden. En daarna heb ik de auto nauwelijks meer gereden omdat ik het he-le-maal beu was na twee jaar garage in garage uit en torenhoge kosten. Ik had wel wat anders te doen met een eigen zaak en net mijn eerste zoon die op de wereld kwam.
Ik heb in die auto meer geld en energie gestoken dan jij, en ik ben serieus blij dat jij er nu van kan gaan genieten. Maar schilder mij niet af als een of andere oplichter.Mensen kennen mij binnen de Volvo wereld en weten dat ik zo niet in elkaar zit. Ik was eerlijk, de auto was zoals hij was, de prijs was ook in orde.
succes Sander.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 23:10 #1390570 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat het jou bakken geld
Dat het jou bakken geld gekost heeft is helder en het heeft je evenzovele uren gekost ook. Evengoed heb je de auto verkocht als in orde, het probleem trad echter gelijk weer op na de aankoop. Ik heb je op 3 februari smsjes gestuurd over de  dashbord verlichting, daar heb je op gereageerd, zodra ik over het afslaan begon reageerde je niet meer en gaf je dus niet thuis. Geeft niet, het is een oude auto, historie was bekend, dit topic ook, je hebt inderdaad heel veel informatie gegeven en je hoopte ongetwijfeld oprecht dat het probleem opgelost was, maar zoals jezelf aangeeft, dat wist je niet omdat je de wagen bijna niet meer gebruikt had. Het probleem was dus niet opgelost. Dat heb ik je gemeld en daarop gaf jij geen thuis. Ik had kunnen proberen de koop ongedaan te maken, je op je eigen forum kunnen gaan bevragen, en je inderdaad afschilderen als oplichter, heb ik allemaal niet gedaan, zie ik ook niet zo. Geef in dit draadje aan dat ik het niet netjes en correct vind, dat is alles.
Verder een prima wagen, heerlijke turbo ook en de xenon zit er toch ook nog op, geeft toch een hoop licht en we gaan er straks mee naar.... Tsjechie :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2013 00:02 #1390574 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achteraf
Achteraf; Aangezien je verder geen vragen stelde, enkel de contatering mee deelde, wist ik ook niet direct wat terug te melden. Maar ben blij dat t nu geregeld is. En de weg naar Tsjechië..die is voor deze auto meer dan bekend :-)
Alles is nieuw dus dat moet geen punt zijn. Ik hoor het wel als je de 5 ton gepasseerd bent :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2013 00:48 #1390577 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is wel mijn gwoonte om
Is wel mijn gwoonte om +100.000 te rijden met mij auto's
alleen de 66 en 2CV hebben dat geloof ik niet gehaald

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC