Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
De werkwijze van eerst inlezen en dan pas doen hanteer ik nu ook, zelfs zoiets als olie verversen heb ik uitgezocht om zeker te weten dat het goed zou gaan, liever het zekere voor het onzekere.
Ik vind het ook fijn om iemand in de buurt te hebben, daar ben ik nog een beetje naar op zoek. Jos (flyhart) heeft me de eerste keer dat ik ging sleutelen goed geholpen met de uitlaat, dat was ideaal omdat ik daarna wist hoe ik in m'n eentje (met paps) verder moest!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Rechts is oud, links is nieuw.
De diameter is wel goed en ik heb even gepast, dat gaat ook.
Als ik het goed heb heeft de oude een toerenbegrenzer en de nieuwe niet.
Maakt dat uit of kan ik gewoon de nieuwe rotor monteren die ik heb meegekregen?
Anders wordt het een retourtje Brezan om 'm om te ruilen.

Erik;195296 schreef : Dat is idd. beter dan alleen alles maar uitproberen. Zoals op de ledenvergadering aangekondigd komt er een remmencursus. Dat is wellicht een goed idee. Daarna meekijken, dan doen en zeker de eerste paar keren laten controleren. En bij twijfel....niet twijfelen om te vragen.
Dat is ook zeker mijn bedoeling. Daarom vraag ik hier ook zoveel. :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Toerenbegrenser is nou niet echt nodig, kom je ooit boven de 7000 RPM ofzo? volgens mij houdt dat ding daar op
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;195311 schreef : Toerenbegrenser is nou niet echt nodig, kom je ooit boven de 7000 RPM ofzo? volgens mij houdt dat ding daar op
Is ook meer een beveiliging voor als het gas blijft hangen lijkt mij. Dan ben je blij dat hij erin zit

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;195313 schreef : Is ook meer een beveiliging voor als het gas blijft hangen lijkt mij. Dan ben je blij dat hij erin zit
Meh, natuurlijke reactie is dan sleutel omdraaien I guess

Of als je ene idiote vriend hebt, die z'n mazda 323 naar de sloop brengt.. en een week van tevoren alleen maar in de toerenbegrenser rijdt voor de grap..:crock:
- V300 register
- Verbannen
-
Koud blijft het stationair alleen een beetje rommelig, hij valt langzaam terug in toeren en loopt iets op. Eenmaal warm heb ik nergens last van.
Het probleem met de lampen en radio die de motor doen afslaan is nog steeds aanwezig, ik weet niet waar ik zoeken moet.
Wel heb ik het volgende stekkertje ontdekt tussen de accu en het voorscherm:
Hij zit nergens op aangesloten en ik zie ook niet zo snel de connector waar hij heen moet. Zou dit het probleem kunnen zijn :S? Ik zal nog even kijken waar het kabeltje vandaan komt.
flyhart;195314 schreef : Meh, natuurlijke reactie is dan sleutel omdraaien I guess
Maar je hebt gelijk, voor dat soort doeleinden is het ook geschikt.
Of als je ene idiote vriend hebt, die z'n mazda 323 naar de sloop brengt.. en een week van tevoren alleen maar in de toerenbegrenser rijdt voor de grap..:crock:

- V300 register
- Verbannen
-

Dat kastje is overigens voor je schietstoel..
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij moet je met het schroefje de richting instellen.
Vraag blijft, wat is 't en wat doet deze magic black box?