Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-

Ben inderdaad erg blij dat ik 'm in ieder geval kan houden, kan ik ondertussen sparen om 'm straks helemaal spic en span te krijgen zoals bijvoorbeeld Joost en Jean-Luc nu ook doen.
Er is een compressor aanwezig dus konden de banden daar hard opgepompt worden, van de brandweer mogen de gestalde goederen niet 'immobiel' gemaakt worden dus waren assteuntjes helaas geen optie, de stallingsbeheerder heeft mij verzekerd dat hij de minpool los zal koppelen en zo nu en dan de acculader aansluit. Gelukkig hebben we thuis nog een Varta accu liggen die we zo nu en dan bijladen om 'm goed te houden mocht de huidige accu het uiteindelijk niet overleefd hebben.
In de stalling wordt volgens mij niet gestookt maar de deur is vrijwel altijd dicht, zeker in de wintertijd. De beheerder vertelde dat wanneer het buiten een tijd -10 is geweest de temperatuur in de stalling tot een graad of 2-3 daalt, dat is dus nog net boven het vriespunt. 'S zomers staat de deur vaker open vanwege het halen en brengen van caravans en klassiekers, dan loopt de temperatuur dus weer op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
zaken als lagers, remmen etc. krijgen het ook flink te verduren. Zou ik even incalculeren in je berekeningen om hem straks weer als nieuw te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;224303 schreef : ja, als het voor zeer lange tijd is (jaren) zou ik er afgeschreven banden onder leggen, of anders regelmatig de auto een stukje naar voren/achteren duwen
zaken als lagers, remmen etc. krijgen het ook flink te verduren. Zou ik even incalculeren in je berekeningen om hem straks weer als nieuw te krijgen
Dat is dan een geluk bij een ongeluk want ik heb het idee dat ??n van mijn remschijven iets krom is, er is een kleine trilling in het stuur waarneembaar bij hard remmen. Hij remt nog wel volledig rechtuit dus het was nog geen groot probleem maar dat zet ik op het lijstje om te vervangen bij het uit de stalling halen, kleine moeite om de lagers dan ook gelijk te doen. Is de remmerij daarna weer tip-top.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-