show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2012 16:24 #902133
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
Waar heb je wielkastranden vandaan? Binnen en buiten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2012 17:01 #902135
door V300 register
Via
Euro-Autoparts.nl
Het zijn alleen de buitenranden, de binnenrand was aan ??n zijkant nog intact en aan de andere kant wordt hij gewoon met plaatmateriaal gemaakt, de binnenkant hoeft van mij de schoonheidsprijs niet te winnen.
Ik plaats wel even een plaatje van de randen als ze binnen zijn, ziet er toch altijd beter uit dan zo's standaardplaatje van de leverancier.
Datzelfde Euro-Autoparts heeft ook voorschermen, paravans en knipperlichten zag ik, kan ooit nog eens interessant zijn wellicht?
Is E. van O. toevallig nog zoekende naar paravans? :+
Ik plaats wel even een plaatje van de randen als ze binnen zijn, ziet er toch altijd beter uit dan zo's standaardplaatje van de leverancier.
Datzelfde Euro-Autoparts heeft ook voorschermen, paravans en knipperlichten zag ik, kan ooit nog eens interessant zijn wellicht?
Is E. van O. toevallig nog zoekende naar paravans? :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2012 20:28 #902145
door V300 register
Had die ze echt, of alleen op de website?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2012 20:37 #902146
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
de paravan betreft bij euro-autoparts alleen nog maar de rechter onderhoek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2012 23:24 #902155
door V300 register
De paravan van mijn sloper ziet er nog perfect uit (raam is er nog niet uit) die is te koop:yesyes:
Wellicht kun je daar wat mee?
Of breng ik het nu op een "illigale manier"?
Wellicht kun je daar wat mee?
Of breng ik het nu op een "illigale manier"?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2012 08:54 #902168
door V300 register
Nee hoor, dit is helpen en meedenken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-04-2012 21:42 #906064
door V300 register
Het was even wachten maar er staat sinds gisteren weer een 360GLT voor de deur. De terugweg was gisteren alweer genieten, op nat wegdek. De eerste ?chte drift is gelegd. :no_comment:
Ik ben z??r tevreden over hoe de wielkastranden gelast zijn, over de dorpels ben ik iets minder te spreken maar van mijn lasserin mag ik daarvoor terugkomen. Het schijnt nogal een klus te zijn om de bobbeltjes die op de dorpel zitten ook zo terug te krijgen. De wielkastranden en dorpels moeten nog in de goede kleur gespoten worden maar zijn nu in ieder geval gelast en voorbewerkt.
Binnenkort maar eens spuitbusje laten mengen en op de een stukje achter de bumper proberen hoe dat gaat, qua spuiten ben ik geen totale leek dus denk dat 't nog wel wat zou kunnen worden.
Ook heb ik samen met Floor de wiellagers vervangen aan beide kanten, 't was even werk maar het maakt een behoorlijk verschil, bij optrekken hoef ik minder gas te geven om weg te komen en er is ook geen gebrom meer te horen :y:
Vandaag de radio gefixt, hemeltje los tot eerste balein en de antenne weer vastgemaakt aan de auto waardoor de ontvangst nu weinig tot geen ruis heeft, ik denk dat dit het minimum is, die radio is ook al bijna 30 jaar oud.
Tijdens een korte testrit klapperde mijn snelheidsmeter even op en neer en toen viel ie al rijdend naar 0 om daarna niet meer in beweging te komen.
Kan ie losgeschoten zijn of is er iets anders waar ik op kan letten bij de aanstaande bandenwissel?
Van de week gaan de zomerbanden met GLT velgen er pas op en dan zet ik gelijk de KONI Load-Adjusters er op voordat ie binnenkort naar de LPG-boer gaat. Dan krijgen jullie ook pas plaatjes met het resultaat, hij is nu nog een beetje te vies voor mooie plaatjes.
Ik ben z??r tevreden over hoe de wielkastranden gelast zijn, over de dorpels ben ik iets minder te spreken maar van mijn lasserin mag ik daarvoor terugkomen. Het schijnt nogal een klus te zijn om de bobbeltjes die op de dorpel zitten ook zo terug te krijgen. De wielkastranden en dorpels moeten nog in de goede kleur gespoten worden maar zijn nu in ieder geval gelast en voorbewerkt.
Binnenkort maar eens spuitbusje laten mengen en op de een stukje achter de bumper proberen hoe dat gaat, qua spuiten ben ik geen totale leek dus denk dat 't nog wel wat zou kunnen worden.
Ook heb ik samen met Floor de wiellagers vervangen aan beide kanten, 't was even werk maar het maakt een behoorlijk verschil, bij optrekken hoef ik minder gas te geven om weg te komen en er is ook geen gebrom meer te horen :y:
Vandaag de radio gefixt, hemeltje los tot eerste balein en de antenne weer vastgemaakt aan de auto waardoor de ontvangst nu weinig tot geen ruis heeft, ik denk dat dit het minimum is, die radio is ook al bijna 30 jaar oud.
Tijdens een korte testrit klapperde mijn snelheidsmeter even op en neer en toen viel ie al rijdend naar 0 om daarna niet meer in beweging te komen.
Kan ie losgeschoten zijn of is er iets anders waar ik op kan letten bij de aanstaande bandenwissel?
Van de week gaan de zomerbanden met GLT velgen er pas op en dan zet ik gelijk de KONI Load-Adjusters er op voordat ie binnenkort naar de LPG-boer gaat. Dan krijgen jullie ook pas plaatjes met het resultaat, hij is nu nog een beetje te vies voor mooie plaatjes.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2012 22:03 #906072
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
Het kan zijn dat het asje eruit geschoten is bij het linkervoorwiel en anders is de kabel geknapt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-04-2012 22:07 #906073
door V300 register
Ik ben erg benieuwd naar de wielkastranden! Foto's zouden toch wel helpen

11-04-2012 09:16 #906106
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
Ahah dat verklaard het, zag hem niet meer staan de laaste tijd. ben benieuwd zal even kijken binnenkort als ik er langs kom 
is het trouwens 214 wit? mijn 760 turbo is in die kleur en heb nog verf liggen

is het trouwens 214 wit? mijn 760 turbo is in die kleur en heb nog verf liggen
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Moderators: Mark Smeets