Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ze verschijnen bijna nooit op MP en ben te lui om alsmaar op de clubsite van de 480 te kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daar komt binnenkort een iPhone interface op voor de muziek en een bluetoothfunctie voor het handsfree bellen, het houdertje hebben jullie op de vorige pagina al kunnen aanschouwen.
Nu kan ik de radio in een standaard radiopaneeltje plaatsen maar da's minder fr?ai dan zoals in de 700-serie:
Zo'n schuin randje zit ook op alle radio's die standaard geleverd werden op 300's dus dat geeft een nog iets origineler uiterlijk. Past hetzelfde frame ook in een 360?
Fabian;204885 schreef : Vesa velgen zie je af en toe op ebay.de. Wel natuurlijk fijn als ze een richting de Nederlandse grens tekoop zijn.
Er staat op het forum van de 480 club een set maar al sinds april, heb me daar toch even geregistreerd om de verkoper te kunnen mailen, hopelijk zijn die er nog en anders plaats ik een 'gezocht' advertentie.
- V300 register
- Verbannen
-
Super chill dat de radio nu licht geeft in het donker, scheelt een boel in het bedieningsgemak.
De speakers liggen ook klaar voor montage:
De huidige 10cm Pioneers schuiven door naar m'n Pa z'n 240 en ik ben nog op zoek naar de horizontale speakerframepjes voor in de C-stijl zodat daar ook een set 4x6" kan komen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die moet ik eerst zien door te zagen/slijpen en dan kan ik verder. Ook ben ik niet helemaal blij met de speakers omdat er weinig bas in zit, begint pas bij 75Hz terwijl de Pioneertjes die ik had bij 45Hz begonnen, nooit gedacht dat je dat zou horen, hopelijk wordt het wat beter als ze echt gemonteerd zitten en dan dus een klankkast hebben. Indien niet gaan deze straks naar achteren en komt de ovale versie van de Pioneer's vooraan ( TS-A4613i )
v0lv0freak;206604 schreef : Hee wij hebben precies dezelfde radio! Zowel in de 360 als 240. Maar ze geven idd geen licht.. Hoe heb je dat voor elkaar vekregen?
Bij ons geven ze wel licht :w00t:, maar dat zie je overdag niet en 's avonds in het donker wel. Dan is alleen het scherm verlicht en niet de knopjes, dat was helemaal mooi geweest.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-