Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Mooie prestatie met de 360 GLT.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Pff, krijg nu wel erg zin in mijn vakantie hoor, over 4 weken zit ik in karinthie, en ook de italiaanse dolemiten zal ik niet met rust laten, evenals slovenie waar ik graag rond mag rijden:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
punkazz;202329 schreef : Heel vet!
yeehaa!:worship:yeehaa!
Mooie trip.
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;202339 schreef : Ohja: Volvoice!
Wilde ik net zeggen! Prachtig verhaal en mooie foto's!
Ik zou ook de facelift naar MK3 afmaken.. het scheelt alleen nog de klep en voorschermen

- V300 register
- Verbannen
-
Maar jij gaat 'valsspelen' door met de 850 te gaan of niet?Arjen850;202326 schreef : Wauw Maurits, voor deze foto serie heb ik even de tijd genomen, adembenemend mooi zeg.. Je hebt in die dagen zat gezien hoor.. En geweldig datje dit "gewoon" met je 360 doet..
Pff, krijg nu wel erg zin in mijn vakantie hoor, over 4 weken zit ik in karinthie, en ook de italiaanse dolemiten zal ik niet met rust laten, evenals slovenie waar ik graag rond mag rijden:yesyes:

Waar kan ik de foto's heen mailen en hoe is het verhaal gewenst? Ben geen schrijver :nono: maar wil best een verhaaltje in elkaar klussenpunkazz;202339 schreef : Ohja: Volvoice!

Klep zit in de pijplijn. De kachelbediening is ook nog MK2, is dat plug en play naar MK3? Voor als ik ooit dat paneel vindt.v0lv0freak;202419 schreef : Wilde ik net zeggen! Prachtig verhaal en mooie foto's!
Ik zou ook de facelift naar MK3 afmaken.. het scheelt alleen nog de klep en voorschermen
- V300 register
- Verbannen
-
Bij voorbaat in dank aanvaard

- Mark Smeets
- Moderator
-
Maurits Cassee;202422 schreef :
Klep zit in de pijplijn. De kachelbediening is ook nog MK2, is dat plug en play naar MK3? Voor als ik ooit dat paneel vindt.
De eerste MK3's hadden nog de oude kachelunit. Gewoon laten zitten. Dan denkt iedereen dat je een hele vroege MK3 hebt, wat qua kenteken n?t zou kunnen. Ons kenteken begint met NV, en dat is een van de eerste MK3's.
- V300 register
- Verbannen
-