Duidelijkheid oldtimer regeling 10 april ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het wel jammer dat het zo eigenlijk onmogelijk wordt om origineel Nederlandse auto's als klassieker te krijgen. Zijn maar weinig auto's die het 20 jaar volhouden in ons pekelklimaat, laat staan 40. Wordt het echt een importshow met auto's uit landen met een beter (fiscaal) klimaat.
Doe er zelf ook aan mee want ik heb een Frans geleverde 740 diesel, maar de originaliteit van een oud Nederlands kenteken vind ik toch altijd wel wat toevoegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:<table border="1" cellspacing="0" cellpadding="0" width="552"><tbody><tr><td width="60" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="116" valign="bottom"> </td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">Leeftijd</td><td width="75" valign="bottom">Auto Benzine</td><td width="75" valign="bottom">Auto Diesel</td><td width="75" valign="bottom">Auto LPG</td><td width="75" valign="bottom">Motoren</td><td width="116" valign="bottom">Bedrijfsauto’s</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">26-30 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">30-34 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">35-39 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">> 40 jaar</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="120" valign="bottom">vrijgesteld</td></tr></tbody></table>
Groeten, Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wat is het verschil tussenH Huisman schreef :
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:LeeftijdAuto BenzineAuto DieselAuto LPGMotorenBedrijfsauto’s26-30 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling30-34 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling35-39 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling> 40 jaarvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldGroeten, Henk
de eerste, tweede en derde rij?
volgens mij zijn die hetzelfde, of ben ik blind ?
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk is ambtenaarJeroen schreef :
wat is het verschil tussenH Huisman schreef :
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:LeeftijdAuto BenzineAuto DieselAuto LPGMotorenBedrijfsauto’s26-30 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling30-34 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling35-39 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling> 40 jaarvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldGroeten, Henk
de eerste, tweede en derde rij?
volgens mij zijn die hetzelfde, of ben ik blind ?
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
<a href=" www.fehac.nl/actueel "> www.fehac.nl/actueel
<a href=" www.fehac.nl/images/stories/bestandenope...20gaan%20betalen.pdf "> www.fehac.nl/images/stories/bestandenope...20gaan%20betalen.pdf
<a href=" twitter.com/bertpronk1 "> twitter.com/bertpronk1
Daarbij is de nu bekende informatie slechts de regeling die aan de tweede kamer wordt gepresenteerd.
Of ie zonder aanpassingen door de tweede kamer heen komt zal moeten blijken.
Er is dus nog niets formeels geregeld.</div>
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<h1>Service Temporarily Unavailable</h1> The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
DDos aanval?
Groeten,Gerben
Ik denk dat ook al wel de verdeeldheid laat zien.
Focwa is uberahupt niet met oldtimers bezig, ANWB is het met Weekers eens, RAI en BOVAG vinden het acceptabel, KNAC moppert en van FEHAC hoor je niks.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nogmaals complimenten voor je top blog! Dat ik jou blog constant check ipv nieuwssites zegt genoeg lijkt me! Duidelijk en helder alle informatie steeds razendsnel online!oudevolvo schreef : Zie mijn <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/2013/04/24/het-voo...en-alliantie/#opinie ">blogpost met reacties alliantie
Met ondermeer:
- reacties politiek
- debat van vanmiddag
- stemmen over nieuwe moties en voorstel
- politiek vervolg
- conclusie
Voorlopig wel een van de laatsten van deze omvang denk ik. De soap is wel een beetje ten einde. Nu maar weer eens klussen en sleutelupdates plaatsen. De Amazon en 940 willen wel weer op de zomerbandjes en de 940 wil een nieuwe distributieriem, airco gefixt en remmen rondom vervangen. Maar goed, de lente is begonnen dus buiten sleutelen is weer lekker.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )