Duidelijkheid oldtimer regeling 10 april ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 11:56 #1385900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had mezelf hier vorig jaar
Had mezelf hier vorig jaar al ingeschreven maar het was er nog niet van gekomen me voor te stellen, dus bij deze hallo allemaal!
Ik vind het wel jammer dat het zo eigenlijk onmogelijk wordt om origineel Nederlandse auto's als klassieker te krijgen. Zijn maar weinig auto's die het 20 jaar volhouden in ons pekelklimaat, laat staan 40. Wordt het echt een importshow met auto's uit landen met een beter (fiscaal) klimaat.
Doe er zelf ook aan mee want ik heb een Frans geleverde 740 diesel, maar de originaliteit van een oud Nederlands kenteken vind ik toch altijd wel wat toevoegen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 12:49 #1385903 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Zo ziet de regelgeving er uit.

Overzicht gevolgen nieuwe regeling:<table border="1" cellspacing="0" cellpadding="0" width="552"><tbody><tr><td width="60" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="75" valign="bottom"> </td><td width="116" valign="bottom"> </td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">Leeftijd</td><td width="75" valign="bottom">Auto Benzine</td><td width="75" valign="bottom">Auto Diesel</td><td width="75" valign="bottom">Auto LPG</td><td width="75" valign="bottom">Motoren</td><td width="116" valign="bottom">Bedrijfsauto’s</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">26-30 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">30-34 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">35-39 jaar</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">Volledig tarief</td><td width="80" valign="bottom">kwartregeling</td><td width="120" valign="bottom">kwartregeling</td></tr><tr><td width="60" valign="bottom">&gt; 40 jaar</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="80" valign="bottom">vrijgesteld</td><td width="120" valign="bottom">vrijgesteld</td></tr></tbody></table> 

Groeten, Henk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 13:20 #1385907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oldtimer verzekeringen
Dan zullen de verzekeringsmaatschappijen ook wel hun voorwaarden gaan aanpassen voor de oldtimer verzekeringen. En plukken maar.... de burger is rijp.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 14:01 #1385911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iets over het hoofd zien

H Huisman schreef :  
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:LeeftijdAuto BenzineAuto DieselAuto LPGMotorenBedrijfsauto’s26-30 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling30-34 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling35-39 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling&gt; 40 jaarvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldGroeten, Henk

wat is het verschil tussen
de eerste, tweede en derde rij?
volgens mij zijn die hetzelfde, of ben ik blind ?
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 14:29 #1385916 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

Jeroen schreef :

H Huisman schreef :  
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:LeeftijdAuto BenzineAuto DieselAuto LPGMotorenBedrijfsauto’s26-30 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling30-34 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling35-39 jaarkwartregelingVolledig tariefVolledig tariefkwartregelingkwartregeling&gt; 40 jaarvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldvrijgesteldGroeten, Henk

wat is het verschil tussen
de eerste, tweede en derde rij?
volgens mij zijn die hetzelfde, of ben ik blind ?
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.

Henk is ambtenaar 

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
25-04-2013 14:33 #1385914 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Formele reacties.
<div class="content"><a href=" www.knac.nl/2013/04/24/oldtimeralliantie...jstelling-oldtimers/ "> www.knac.nl/2013/04/24/oldtimeralliantie...jstelling-oldtimers/
<a href=" www.fehac.nl/actueel "> www.fehac.nl/actueel
<a href=" www.fehac.nl/images/stories/bestandenope...20gaan%20betalen.pdf "> www.fehac.nl/images/stories/bestandenope...20gaan%20betalen.pdf
<a href=" twitter.com/bertpronk1 "> twitter.com/bertpronk1
Daarbij is de nu bekende informatie slechts de regeling die aan de tweede kamer wordt gepresenteerd.
Of ie zonder aanpassingen door de tweede kamer heen komt zal moeten blijken.
Er is dus nog niets formeels geregeld.</div>

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2013 15:34 #1385917 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic DDops
Website van de KNAC:
 <h1>Service Temporarily Unavailable</h1> The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
DDos aanval? :P
Groeten,Gerben

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2013 15:38 #1385918 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Aanvullende formele reacties
Zie mijn <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/2013/04/24/het-voo...en-alliantie/#opinie ">blogpost met reacties alliantie
Ik denk dat ook al wel de verdeeldheid laat zien.
Focwa is uberahupt niet met oldtimers bezig, ANWB is het met Weekers eens, RAI en BOVAG vinden het acceptabel, KNAC moppert en van FEHAC hoor je niks.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 15:53 #1385921 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

oudevolvo schreef : Zie mijn <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/2013/04/24/het-voo...en-alliantie/#opinie ">blogpost met reacties alliantie

Nogmaals complimenten voor je top blog! Dat ik jou blog constant check ipv nieuwssites zegt genoeg lijkt me! Duidelijk en helder alle informatie steeds razendsnel online! :)

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-04-2013 00:53 #1385955 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Graag gedaan
Weer een <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/2013/04/24/het-voo...eekers-en-alliantie/ ">uitgebreide update MRB dossier
Met ondermeer:
- reacties politiek
- debat van vanmiddag
- stemmen over nieuwe moties en voorstel
- politiek vervolg
- conclusie

Voorlopig wel een van de laatsten van deze omvang denk ik. De soap is wel een beetje ten einde. Nu maar weer eens klussen en sleutelupdates plaatsen. De Amazon en 940 willen wel weer op de zomerbandjes en de 940 wil een nieuwe distributieriem, airco gefixt en remmen rondom vervangen. Maar goed, de lente is begonnen dus buiten sleutelen is weer lekker.

Moderators: Jerry Stam