Duidelijkheid oldtimer regeling 10 april ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 08:40 #1385963
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opmerkelijke uitspraak van de FEHAC
Opmerkelijke uitspraak van de FEHAC
Mijn indruk is deze
“FEHAC spreekt waardering uit voor Weekers en is tevreden dat alle klassiekers volledig laten betalen is afgewend, maar betreurt dat de grens voor volledige MRB-vrijstelling algemeen naar 40 jaar gaat en geven aan dat langer verzet tegen de plannen zou uiteindelijk tot een nog slechtere uitkomst hebben geleid.”
1) Waardering : waarvoor in hemelsnaam ?
2) langer verzet ............... Dit is geen onderhandlen maar gewoon door de knieen zakken
Zo te lezen heeft alleen de PVV onze zaak verdedigd.
Mijn indruk is deze
“FEHAC spreekt waardering uit voor Weekers en is tevreden dat alle klassiekers volledig laten betalen is afgewend, maar betreurt dat de grens voor volledige MRB-vrijstelling algemeen naar 40 jaar gaat en geven aan dat langer verzet tegen de plannen zou uiteindelijk tot een nog slechtere uitkomst hebben geleid.”
1) Waardering : waarvoor in hemelsnaam ?
2) langer verzet ............... Dit is geen onderhandlen maar gewoon door de knieen zakken
Zo te lezen heeft alleen de PVV onze zaak verdedigd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 09:04 #1385966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoop voor diesel en LPG
Op FB kwam ik dit stukje tegen.
Staat op Landrover prikbord.
Wie weet is er nog wat hoop.
Lees <a href=" landrover.startpagina.nl/prikbord/165145...geling!#msg-16514536 " target="_blank">HIER.</a>
Staat op Landrover prikbord.
Wie weet is er nog wat hoop.
Lees <a href=" landrover.startpagina.nl/prikbord/165145...geling!#msg-16514536 " target="_blank">HIER.</a>
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 09:59 #1385969
door Hendrik Teerink
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic !
het eerste positieve dat ik hoor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 11:22 #1385975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoop
Ik wil niemand enige hoop ontnemen maar ik kan me niet voorstellen dat diegene van het landroverforum de DG van het ministerie van financien heeft gesproken!
Wij oldtimerbezitters (of ben ik nou youngtimerbezitter? want mijn 745 wordt 27 dit jaar) met een auto die jonger is dan 40 jaar zijn gewoon gen....id.
We kunnen nou alleen hopen dat de tweede kamer nog wat gaat veranderen aan het wetsvoorstel maar persoonlijk ga ik daar niet vanuit helaas
.
Wij oldtimerbezitters (of ben ik nou youngtimerbezitter? want mijn 745 wordt 27 dit jaar) met een auto die jonger is dan 40 jaar zijn gewoon gen....id.
We kunnen nou alleen hopen dat de tweede kamer nog wat gaat veranderen aan het wetsvoorstel maar persoonlijk ga ik daar niet vanuit helaas
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 12:48 #1385988
door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
nee, zal wel weer een fabeltje zijn...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:44 #1386010
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Motie
De twee moties van Bashir zijn aangehouden, ofwel we horen er niks meer van of het wordt gebruikt na het verzamelen van een onderbouwing door de SP.
De moties van hem zijn.
Lpg overgangsregering
Diesel overgangsregering
De moties van hem zijn.
Lpg overgangsregering
Diesel overgangsregering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 19:37 #1386043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor mij veranderd er dus
Voor mij veranderd er dus niks, ik betaal al de volle mep voor mijn voitures en dat blijft ook gewoon zo. dat had ik al verwacht, ze hoeven alleen absoluut niet meer te denken dat ik ooit nog voor dat zootje dieven en plunderaars wat nu in de regering zit stem, wordt dus weer gewoon Wilders net als vorige keren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 21:55 #1386051
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is mij toch niet
Het is mij toch niet helemaal duidelijk, want ik zag ook ergens staan: auto´s van voor 31-12-87.
Mijn auto is van ´88 en is volgend jaar dus 26 jaar oud. Geldt de 25% regeling dan ook voor mij?
Volgens mij blijft het gewoon bij het oude en wordt mijn auto 75% belastingvrij in 2015. Dat was eerst toch ook de regel en die komt er nu ook weer?
Mijn auto is van ´88 en is volgend jaar dus 26 jaar oud. Geldt de 25% regeling dan ook voor mij?
Volgens mij blijft het gewoon bij het oude en wordt mijn auto 75% belastingvrij in 2015. Dat was eerst toch ook de regel en die komt er nu ook weer?
26-04-2013 22:35 #1386060
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Helaas
Een 1988-er moet wachten tot 2028
Een 1988-er komt in de tussentijd ook niet in aanmerking voor het kwarttarief.
"het oude" (de overgangsregeling van 25 naar 30 jaar met brandstoftoeslag) bestaat straks per 1-1-2014 niet meer of er moeten hele gekke dingen gebeuren.
Een 1988-er komt in de tussentijd ook niet in aanmerking voor het kwarttarief.
"het oude" (de overgangsregeling van 25 naar 30 jaar met brandstoftoeslag) bestaat straks per 1-1-2014 niet meer of er moeten hele gekke dingen gebeuren.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 23:11 #1386063
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Nog niks definitief.
Er is nog steeds geen definitief besluit genomen. Die kogel is nog lang niet door de kerk! Er is nog een lange 4 baans weg te gaan.
Steek de koppen veel meer bij elkaar en onderneem georganiseerde aktie(s). Bij de pakken neer gaan zitten, klagen en opzeggen heeft m.i. (nu) nog geen enkele zin. En óók ik ben met mijn twee 25 + ers de "klos". Ook ik rij mijn leven lang al dagelijks met MRB plichtige bakstenen rond. (waar ik overigens geen enkel probleem mee heb.)
Gewoon strijdvaardig blijven, er kan immers nog een heel veel veranderen... (posivitisme?)
Steek de koppen veel meer bij elkaar en onderneem georganiseerde aktie(s). Bij de pakken neer gaan zitten, klagen en opzeggen heeft m.i. (nu) nog geen enkele zin. En óók ik ben met mijn twee 25 + ers de "klos". Ook ik rij mijn leven lang al dagelijks met MRB plichtige bakstenen rond. (waar ik overigens geen enkel probleem mee heb.)
Gewoon strijdvaardig blijven, er kan immers nog een heel veel veranderen... (posivitisme?)
Moderators: Jerry Stam