Duidelijkheid oldtimer regeling 10 april ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moet je wel de schuur / eigen grond tot je beschikking hebben..En zoals ik.. heb dat beide niet.Mijn enige hoop is dat ik de 2 wagens bij mijn baas in de schuur kan zetten ( bloemenkweker ).Jeroen schreef :
Alsof je je auto in de schuur niet meer kunt schorsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bezuinigen is in mijn woorden kennis de manier om minder geld uit te geven.jsnijder schreef : Deze regering " bezuinigt" alleen maar met lastenverzwaringen voor de burgers.
Dus het geld ''inpikken'' van de burgers is volgens mij totaal het tegenover gestelde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
burgers slikken alles (want egoisme viert hoogtij) dus is er geen eenheid.
en dit zie in alles terug b.v. huizen ik riep 15 jaar geleden al de prijzen voor huizen is niet meer wat ze waard zijn maar wat de gek ervoor geeft.(en nu zakken ze langzaam weer naar normale waarde toe)
makelaars maakte mensen wijs je huis levert niets op
ze kochten via via deze huizen zelf op zetten een legertje werkeloze erin om het op te knappen (zwart werken kost niets) en verkochten deze met tienduizenden winst.
en in iedere branch zie je zulk gedrag terug dus ook de politiek want het waren voor ze hun "ROEPING KREGEN" ook zakenlui met dat soort streken.
zo simpel is het .
ik heb b.v. ook mijn lidmaatschap bij de fnv opgezegd.
omdat ik het zat ben mensen die er carierre willen maken te sponseren.
ik zie dit dagelijks om mij heen .
de werkgever gilt moord en brand en de bond zegt we hebben dit en dat voor elkaar wel niets is minder waar.
de werkgever schreeuwt om meer als ie nodig heeft en krijgt van de bond en de or en oc precies wat ie wilde hebben.
en trots dat ze zijn maar ondertussen om ons werk te kunnen doen overtreden wij bijna dagelijks de wetten en wel die voor onze eigen rekening komen als ze ons erop betrappen.
ik meld dit maar overal tot in de top haalt men zijn schouders op en wijst nog hogerop tot je zo hoog komt dat je zelfs helemaal geen reactie meer krijgt.
dus zelfs het schouder ophalen verstomd.
en je kijkt om je heen en een ieder zegt toppie dat jij dat durft maar als de dag daar is hebben ze allemaal alzheimer .
dit nederland schreeuwt er gewoon om om genaait te worden we smeken erom zelfs.
maar dan krijg je het weer die doet ons dat aan marokaantjes hier en pooltjes daar .
NEE JE DOET HET JEZELF AAN !
ik zie zulk gedrag vertel het ook vaker verder maar het intereseert geen hond zelfs niet de gene die er zelf bij verliest.
dus als we met open ogen genaaid willen worden moet je ook niet zeuren dat je billen pijn doen !
ik heb een ontzettend sterk rechtsgevoel en daar wordt dagelijks op getrapt maar ik ben opgehouden te waarschuwen.
want ze geloven liever die oplichter in zijn nette pak (zakenlui,bankwezen,politiek ect)
ik vecht alleen nog voor mij en mijn dierbaren .
en wat de politiek ook verzint er is altijd een "backdoor"
groet will
die het verdomt om zich als een lam te laten slachten !
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ook ik vind het niet milieubewust dat er zoveel stinkende rokende en lekkende rotzooi rond rijdt, bestuurd door mensen die puur en alleen goedkoop(in de vorm van geen onderhoud plegen en alleen maar tanken) auto willen rijden.
Zowiezo zou de apk gewoon eens per jaar moeten, hoe oud de auto ook is.
Diesels niet belastingvrij, immers die oude diesels vervuilen het meest
Controleer op uitstoot co2, lekkage en walm en beoordeel de auto visueel; niet in nette staat, dan geen vrijstelling(of deel ervan)Immers een hobbyist onderhoudt en verzorgt zijn auto goed.
Dat ze lpg net zo zwaar willen belasten als diesel zegt ook al genoeg, het gaat NIET om milieu(vandaar dat olielekkende wrakken gewoon op de weg te vinden zijn.
Ik zou vrede hebben met een kwartaaltarief(omdat ik op het milieuvervuilende lpg rijd...duh)
Ik rijd 5 dagen per week alleen al 50km woon/werk dus ja ik ben zo'n 'profiteur' (volgens sommigen hier)Echter wordt vergeten dat een oudere auto goed onderhouden ook een hoop geld kost dus dat van echt goedkoop rijden geen sprake is. Doe je echter geen flikker aan onderhoud dan kun je een aardig centje in de zak houden.Toen ik mn 960 3.0 reed op lpg was ik stukken minder kwijt aan onderhoud(vwb de ouderdom vd auto) dus reed ik in verhouding goedkoper. Als ik nu met mn oude auto(5-7-13 wordt ie 30 jaar) net zoveel moet gaan betalen als een jonge auto PLUS al het ouderdomsonderhoud dan houdt het voor mij wel zo'n bietje op.Ik kan niet meer uitgeven dan ik heb en hobby mag best geld kosten maar er zijn grenzen...bovendien, WAAR eindigt dit verhaal?? Het houdt nooit op..............
Aldus mijn gedachte
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar persoonlijk hoop ik dat het scenario met een 30 dagen kaart voor auto's vanaf 30 jaar erdoor komt. Daar heb ik genoeg aan om af en toe met mijn oudjes de weg op te kunnen. We gaan het zien en meemaken.
Groeten, Jan.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met deze graaicultuur welke wordt aangewakkerd door de EU om reddeloze landen binnen de EURO toch maar te kunnen redden is het einde echt zoek. Over een poosje worden je zuurverdiende spaarcenten waarover reeds belasting betaald is ook "spontaan" overgeboekt om de EURO te redden.
Maar ja, het "schijnt" dat we er zelf voor gekozen hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al moet ik 5 zaterdagen sleutelen om er een benzine blok in te hijsen... ook al kan ik het drie keer betalen, zal net zolang spartelen om er onder uit te komen.
Geef ze wat ze hebben willen, stil zitten tot dat het echt zover is, Het noodzakelijke doen, liefst met ruilhandel waar geen btw aan te pas komt en dat moet je met zoveel mogelijk dingen doen, dus niet alleen je auto's.
Veel marktplaatsen zonder btw., dikke houtkachel in de kamer, klussen met ruilhandel of vrienden, dat is wat ze willen en wat ze gaan krijgen.
Nog eens goed nadenken om je eigen energiebronnen te creeren, waterput in de tuin, niet te hard meer werken op papier, de tijd die je over hebt allerlei klussen doen die je anders uitbesteed, zowel aan je auto als in en rond je huis.
Ben al goed op weg maar kan altijd beter om die lamstralen niet te voorzien van geld wat er aan alle kanten uitvliegt omdat ze er een klerezooitje van gemaakt hebben.
DTIC blijft the shit maar een TIC is ook vette shit
Peter