Duidelijkheid oldtimer regeling 10 april ?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
www.nu.nl/economie/3409136/buitenlandse-...lasting-betalen.html
Nu maar hopen op kilometer beprijzing.
Er komt volgens mij een moment dat we op grammetjes CO2 gaan betalen per gereden KM gedifferentieerd naar LPG, benzine en diesel.
www.radio1.nl/items/77022-tros-autoshow-...ijtest-skoda-octovia
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toevallig dat gehoord op radio 1?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als ik een '87-er heb hoef ik tot 2027 maar 25% mrb te betalen en als ik een '88-er heb, zoals in mijn geval, dan kom ik tot 2028 nergens voor in aanmerking?oudevolvo schreef : Een 1988-er moet wachten tot 2028
Een 1988-er komt in de tussentijd ook niet in aanmerking voor het kwarttarief.
"het oude" (de overgangsregeling van 25 naar 30 jaar met brandstoftoeslag) bestaat straks per 1-1-2014 niet meer of er moeten hele gekke dingen gebeuren.
Is dat serieus of is dat een grap? Want van zulke grappen hou ik niet.
Als je een '87'er op benzine hebt heb je tot 2027 kwart tarief, heb je een diesel van die leeftijd dan heb je net de brief gekregen dat je alleen nog de brandstof toeslag hoeft te betalen en na 1-1-2014 mag je weer de volle mep betalen. (nog niet te spreken over de 1986 en oudere wagens op diesel die nu wegenbelasting vrij zijn en daarna in flevoland netjes 125 p/m (of meer) mogen gaan kosten)willemvAnbenthem schreef : Dus als ik een '87-er heb hoef ik tot 2027 maar 25% mrb te betalen en als ik een '88-er heb, zoals in mijn geval, dan kom ik tot 2028 nergens voor in aanmerking?
Is dat serieus of is dat een grap? Want van zulke grappen hou ik niet.
Van elke andere instantie zou je spreken van oplichting, maar helaas, dit is de door ons gezamelijk gekozen regering.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-