Oldtimers uit de bebouwde kom weren? (2)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik heb enkele geslaagde vakanties gekend in het vml. West-Duitsland, heb er gesport,goede ervaringen opgedaan, een Duitser in de familie, liefhebber van Bach en menig Duits biertje enzovoort. Daarom gaat het dus niet. Misschien kunnen lezers uit de categorie die zich storen/stoorden eens kijken naar de espisode van Fawlty Towers alwaar Basill ( John Cleese ) Duitse gasten op de hak neemt? Ikvind het kostelijk, zet je aan het denken en biedt de mogelijkheid ermee te doen wat je wilt. Satire en wat mij betreft unieke humor.
Geert Wilders is in mijn visie een oportunist bijvoorbeeld en hij zal nooit mijn stem krijgen. Toch heeft hij menigeen aan het denken gezet en enkele partijen wakker geschud, partijprogramma-'s doen veranderen. Het gaat om belangen van groepen op micro- en macroniveau en dus onderneemt men pogingen die belangen te realiseren, heeft volgers nodig,stemvee. De partij met de meeste stemmen mag de opper-chreeuwer leveren. Michael, als je woorden niet begrijpt kan je ze indien gewenst opzoeken, afkortingen zijn A.B.N. en een exameneis voor mijn leerlingen. Kan je me eens uileggen op grond waarvan je stelt dat ik iets verhul....dat ik aan nogal onsubtiele wijze aan stemmingmakerij doe in jouw visie....hoe je erbij komt dat je me gelijkschakelt met Geert Wilders c.s. op dit openbare forum s.v.p.
Dat vind ik nogal wat namelijk en wens ik niet te accepteren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En van iemand die les geeft, verwacht ik eigenlijk wel dat hij iets competenter is als het aankomt op begrijpend lezen en schrijven. Ik heb namelijk nergens geschreven dat ik je woorden en afkortingen niet begrijp, en je zinnen lopen net zo soepel als mijn oude oma met twee kunstheupen achter haar rollator.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met een foto van de MB van Kees-Jan de Jager: www.hofman.nl/nieuws/26/oude+cabio+voor+de+jagerWytze schreef : www.nu.nl/auto/2875237/lagere-import-klassiekers.html
Grtzz.. Henk. - <sup>lid 634</sup> -<div>Volvo 740 GL uit 1986 (Old-lady)</div><div>Volvo 245 GL uit 1980 (Greyhound)</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
intussen dus geen foto meer.Henk vG schreef :
Met een foto van de MB van Kees-Jan de Jager: www.hofman.nl/nieuws/26/oude+cabio+voor+de+jager )Wytze schreef : www.nu.nl/auto/2875237/lagere-import-klassiekers.html
Oja voor ik het vergeet, wie het eerst een godwinnetje doet verliest dus
Mocht zappa niet weten wat het is: Google! .En anders even zoeken op reductio ad Hitlerum
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat een leuke en serieuze discussie is veranderd in op elkaar katten.
Een beetje respect voor elkaar mag ook hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Proost, Rolf