Oldtimers uit de bebouwde kom weren? (2)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je specefiek een oltimer verzekering neemt dan mag ik 5000km rijden van Univé, er zijn mensen die daar dik overheen gaan maar die draaien de teller terug, of wisselen de klok gewoon om voor een ander bij de keuring dus dat is ook niet heel betrouwbaar.
En zo'n kastje zie ik ook niet zitten, want ze zeggen dat ze het alleen daar voor gebruiken maar leer ze mij kennen die grap jassen, de info die ze krijgen van die kastjes gebruiken ze voor veel meer dingen, DigiD code is zo makkelijk noemen ze het maar is puur om in de gaten jou in de gaten te houden welke informatie jij allemaal opzoekt of verstuurd.
Google registreerd ook alles en dat doen ze al jaren alleen schekt men er geen aandacht aan maar het is wel allemaal informatie voor de Amerikanen wat ze ook gebruiken.Dus in dat opzicht ben ik tegen electronische registratie ze hoeven niet alles te weten.
Tom.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Dan wordt dit vergeleken met de Km stand bij de vorige schade. Ter plekke door de expert.
Als je dus nooit schade rijdt, is er geen controle.
Als je met je Citröen Rosalie 1930 net voor je rit naar Istanbul een schade gerepareerd wil hebben, en je rijdt op je ritje nog een schade.........
NB; ik heb al een paar keer schades aan antieke auto's gerepareerd voor dit soort verzekeringen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals in Dag in Dag uit stond.
"Het leefklimaat in Amsterdam lijdt ernstig onder de dagelijkste toevloed van poenierige types in dito auto's.
Wij stellen voor om alleen nog auto's ouder dan 10 jaar toe te staan, zodat het weer een beetje gezellig kan worden in de hoofdstad.
WWW.PvdMensen.nl/brainstorm "
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Vrees van niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zappa schreef : Duitsers ....ik mag ze niet want ik ken de historie ca.1870,1914, jaren 30 en later. Het totaal tot norm verheffen van de norm zit in dat volk gebakken...lied, laarzen en wimpel en schreeuwen maar. Ze zitten mij te vaak in kuilen aan zee en de tekst van het volkslied deugt ook al niet. Sperrgebiet für Oldtimers.....Sperrgebied für Juden.Ze zijn er goed in. Is dit subjectief of niet ?
Zappa
zappa schreef : Met stelligheid meen ik noch een individu noch een groep-volk te hebben beledigd. Hij die meent dat daarvan toch sprake is, schrijf gerust.
Daar maak ik dan toch graag even gebruik van.
Ja, je bent ontzettend subjectief en ja je opmerkingen zijn zeer beledigend.
Ik persoonlijk baal ervan dat ons schoolsysteem zo ontzettend heeft gefaald en dat er op forums altijd weer mensen zijn die hun mening op zo'n wijze denken te kunnen schrijven.
Mede doordat daaruit te lezen is dat ze totaal geen kennis hebben van hun eigen volks geschiedenis.
Dan zeg ik maar even 1630-zo eind 17de eeuw, 1830, 1947.
Ieder land heeft zo wel een smet op zijn blazoen.
Als je Duitsers niet mag, is dat je goed recht, dat je hun mentaliteit over het grote geheel niet aanspreekt prima, maar probeer zo'n verhaal dan
niet kracht bij te zetten door gebruik te maken van de bekende splinter en balk in visuele zin.
Ja, de Duitsers zijn ontzettend fout geweest in de tweede wereld oorlog, net zoals de Japanners.
Ja, de Nederlanders zijn ontzettend fout geweest in de VOC periode, de oorlog met België en met Indonesië.
zappa schreef : en hierbij verzoek ik de moderatoren tot het innemen van een standpunt terzake.
Persoonlijk lijkt me dat een zeer juiste stelling en maar een verbod op dit soort uitspraken.
Het is een Volvo forum en dat iemand niet graag met zijn Volvo naar een bepaald land wil, prima.
Dat iemand er van baalt dat bepaalde groepen hier op vakantie komen, ook prima.
Maar laat de oorlogen uit het verleden daar aub buiten.
Gr.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Gelukkig heeft dit forum zoveel zelf-reinigend vermogen dat de poster inmiddels zeer duidelijk en terecht op zijn plaats gezet is.
Blijft natuurlijk jammer dat er mensen zijn die, niet gehinderd door wat dan ook, dergelijke postings plaatsen. Maar de persoon in kwestie heeft voornamelijk zichzelf hiermee in een bepaald daglicht geplaatst. En is daar door zijn mede-forummers fijntjes op gewezen.
Groeten, Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat er in de kletshoek gebeurt boeit me doorgaans niet zo bijzonder en dit soort discussies al helemaal niet. Dat is mijn persoonlijke mening. Omdat ik moderator ben lees ik (wanneer ik genoeg tijd heb) toch alles. In dit geval vond ik dat er al voldoende andere forumgebruikers hun ongenoegen hadden geuit. Een reactie van een moderator zou daar weinig aan toevoegen. Kennelijk dachten mijn collega's er ook zo over (al is er een duidelijke reactie van iemand die net met 'pensioen' iszappa schreef : ... hierbij verzoek ik de moderatoren tot het innemen van een standpunt terzake.
Tja, het <a href="/node/25970">sitereglement</a> zegt wel iets over uitlokking en stemmingmakerij, maar wat daar onder valt is voor interpretatie vatbaar.Ecleo schreef : ... en maar een verbod op dit soort uitspraken.
Er is ons in het (recente) verleden gezegd dat we overactief modereren. Of dat terecht is of niet laat ik hier in het midden, maar mede naar aanleiding van dat commentaar grijpen we in (kletshoek)discussies zo weinig mogelijk in. We zitten hier als volwassenen bij elkaar en mogen er hopelijk op rekenen dat de bijdrage van eenieder dat ook weerspiegelt. Als iemand toch meent te moeten provoceren in een forumdiscussie kun je twee dingen doen:
- Negeren. M.i. het verstandigst. Gaat iemand echt zwaar over de schreef dan kun je evt. een moderator waarschuwen.
- Reageren. Daar hoef je geen moderator voor te zijn, zoals ook hierboven al blijkt. Maar houd het netjes. In dit draadje is dat redelijk gelukt in mijn ogen.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-