Oldtimers uit de bebouwde kom weren? (2)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn stelling luidt: zodra er een politieke meerderheid is in een democratie voor een bepaalde norm zijn er gevallen beneden - en erboven. iIs er geen sprake van een democratie, kies z.s.m. indien mogelijk een ander land en anders niet zeuren. Psychiater Philip Teepe zei het al: "Eén haar op m'n hoofd is best een kwalijke zaak,maar diezelfde haar in m'n soep is erger."
Mensen, geniet van je Volvo en als je Atsma echt wenst aan te pakken...gebruik straks je democratische stemrecht.
Zappa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar inderdaad, geniet van je volvo!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net als een andere diesel.
Goed = goed.
En hoe komt het rapport aan zijn inhoud ? Welke criteria wordt gehanteerd ?
Als vervuiler bestempeld worden moet wel onderbouwd zijn, denk ik.
De Fehac kent de regeringstaal best goed.
Mvg, Rolf
PS: Vervuilen is ook je blikjes,plastic zakjes etc.uit je auto op straat gooien.
Het is maar net hoe sociaal je jezelf opsteld met het bevuilen van publieke grond en lucht.
Ik heb weer genoeg vuilnis uit "schone auto's" gezien van nette Ollandsche vakantiegangers langs de weg..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom ga je niet lekker ergens anders lopen trollen ?zappa schreef : Duitsers ....ik mag ze niet want ik ken de historie ca.1870,1914, jaren 30 en later. Het totaal tot norm verheffen van de norm zit in dat volk gebakken...lied, laarzen en wimpel en schreeuwen maar. Ze zitten mij te vaak in kuilen aan zee en de tekst van het volkslied deugt ook al niet. Sperrgebiet für Oldtimers.....Sperrgebied für Juden.Ze zijn er goed in. Is dit subjectief of niet ?
Ik snap niet waarom jij meent zo te moeten stigmatiseren en de oorlog er weer bij te moeten halen, ik mis in ieder geval elke relevantie daarvan met deze discussie en suggesties die daar in zijn gedaan. Bovenstaande zegt mi meer over de auteur zelf dan over de Duitsers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is mijn dagelijkse vervoer, daar kom ik eerlijk voor uit en ik draai er niet omheen,Echter de kosten die ik bespaar dmv geen WB te betalen stop ik allemaal in het goed en 100% goed houden van de Techniek, ik heb 2X perjaar een roet meting 1 voor de APK in de zomer en 1 vlak voor de winter als ik hem iets eerder zet, tot nu toe(3X gedaan) alle keren als zeer goed bevonden, en hij rookt wel maar Zwart zoals ze tegen woordig rijden met die opgefokte stofzuiger motoren,Maar goed genoeg daar over(tenminste van mijn kant).
Politici HAHAHHAHAHAHAHA, owja die gasten het langstuderen hadden uitgevonden en nu verbieden die mensen laat me verder niet lachen een stel opgeknapte koppen die denken dat ze weten waar ze over praten, 99% van die mensen weten nog niet eens hoe een koe gemolken word maar wel zogenaamd een land kunnen runnen (beweren zij).
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Slimme mensen veranderen van mening, domme mensen houden vast aan hun oude opinie.TGTF schreef : Politici HAHAHHAHAHAHAHA, owja die gasten het langstuderen hadden uitgevonden en nu verbieden die mensen laat me verder niet lachen een stel opgeknapte koppen die denken dat ze weten waar ze over praten, 99% van die mensen weten nog niet eens hoe een koe gemolken word maar wel zogenaamd een land kunnen runnen (beweren zij).
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je snapt het niet hé? had je liever gelezen dat er hier 4 dagen stokoude tractoren met Pipo-wagens erachter op show waren en de lucht ernstig verontreinigd was..het plof-plof vele uren dagelijks m'n oren vulden? ( ik heb ervan genoten) Of had je liever een vergelijk met Napoleon Bonaparte? Had het in je kraam te pas gekomen als ikals trotse bezitter van een oldtimer (MB 280 SE ) een tirade afgestoken had tegen Dhr. Atsma c.s. ?
Het centrale punt is het thema norm - normen. Het laat zich aanzien dat je te snel reageerde c.q. de switch niet maken kon ....c.q. niet over basaal historisch besef beschikt. En waarom je nu specifiek het item "Duitsers"eruit pikt ontgaat eenieder, ben je er zelf wellicht een? In ieder geval wijst je reactie op het hebben van 1 norm terzake en een taalk. hakbijl en zo doe je me ietsje denken aan dat enge slag mens dat de eigen norm tot DE norm verheft en mocht dat zo zijn......BAH !
Dat is je ontgaan.
Zappa
- V700 register
- Nieuw lid
-
En Duitsland tja ik vind het een heel mooi land en ze hebben in het verleden dingen gedaan die niet door de Beugel kunnen, Maar dat hebben de Hollanders vroeger ook gedaan maar voor het gemak vergeten we dat maar even en daar voeren ze het in en proberen ze het uit hier in NL gooien we er eerst miljarden tegen aan en besluiten we om het toch maar niet te doen Dat is NL geen wonder dat we in deze economische omstandigheden blijven hangen.Ik ben gisteren vanuit Oost duitsland weer terug gekomen van een paar dagen heerlijk vakantie vieren en ik kan iedereen hier vermelden dat de Duitsers meer respect voor elkaar hebben dan de Hollanders want dat is hier regelmatig heel ver te zoeken dus daar kunnen we nog wat van leren,En de duitsers stoppen hun historie niet in de doof pot want alles is bespreekbaar, Ik ben trouwens benieuwd hoe groot die doof pot van NL is want daar verdwijnt heel veel in..
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Google maar eens, bijvoorbeeld:
www.deondernemer.nl/binnenland/328676/Ti...-proefballonnen.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van standpunt veranderen is iets anders dan met elke wind mee waaien. Vroeger zou ik mezelf rechts noemen. Was ik vrij materialistisch. Maar nu? Eerder links. Zonder bomen te knuffelen, en met vlees op m'n bord. Waarom? Omdat ik dingen geleerd heb, wijzer geworden ben. Ik kan me niet meer vinden in standpunten van vroeger.TGTF schreef : Nou Michael dan ben ik liever dom dan met elke wind richting mee varen want dat schiet helemaal niets op.
En Zappa, door ingewikkelde woorden en afkortingen te gebruiken in je posts, kun je niet verhullen dat op nogal onsubtiele manier aan stemmingmakerij van het niveau Wilders cum suis doet. Iets eloquenter, maar toch. Nu nog mooie zinnen leren bouwen trouwens.