HHO, waterstof, knalgas of Browns Gas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was een test die op ooit eens hebben gedaan met Peugeot motor op een motorproefstand. Dat was handig omdat je dan heel makkelijk het brandstofverbruik kan meten aan de hand van het meetglas. Ook kun je de belasting heel goed constant houden.jeex schreef : Kun je iets meer over jullie proefopstelling vertellen. Heb je tekeningen o.i.d.?
Onze HHO generator zag er uit als jouw eerste proefmodel. Een PVC buis dus. En de EFIE was zelfbouw van een docent. En die was weer ontwikkeld uit een lambda simulator zoals gebruikt bij LPG.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie oh wie bij deze club heeft hier meer ervaring mee en wil deze delen met mij!
Ten aanzien van besparingen heb ik inmiddels wel de nodige ervaringen m.b.t. de toevoeging van aceton en een mix aceton/diesel in een benzine motor. Dit levert volgens mijn cijfers in het verbruik een besparing op. Al is het niet zoveel als men op alle sites beweerde.
Zijn er mensen die net als ik hier meer ervaring in hebben?
Mijn gegevens ... meer dan 20.000 km rijden op benzine met toevoeging aceton en aceton/diesel. Levert een rendement op van 25%. Waarbij op lange afstanden de beste toevoeging aceton/diesel is en korte afstanden enkel aceton de beste resultaten geeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pffoooeeehhhh Aceton, dat je dat durft joh... weten je eventuele passagiers dat ook?danmarc schreef :
Mijn gegevens ... meer dan 20.000 km rijden op benzine met toevoeging aceton en aceton/diesel. Levert een rendement op van 25%. Waarbij op lange afstanden de beste toevoeging aceton/diesel is en korte afstanden enkel aceton de beste resultaten geeft.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Weet je hoeveel wegen een "piep schuim" polystyreen fundatie hebben? van soms wel een meter dik.
Je zal maar een ongeval krijgen, aceton lekt weg...........
Met een bekertje aceton kan een een kub piepschuim in het niets laten verdwijnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niets is onmogelijk, alleen is het mogelijk maken moeilijk...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb, niet eens zo lang geleden, bijna een goede complete gebruikte HHO-installatie met alles erop en eraan aangeschaft. Ik heb daar uiteindelijk toch vanafgezien vanwege de nog niet bekende lange-termijn-reacties van de toevoegingsstoffen op aluminium, en aangezien mijn aluminium 960-motor inmiddels op bijna 445.000km staat en het laatste jaar zonder problemen, laat ik dat maar even zo.Maar anders had ik het zeker gedaan; ben toch wel benieuwd...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.vrijeenergiemachine.nl/phpBB2/viewto...=0&sk=t&sd=a " target="_blank">Hier staat wel het één en ander, onder andere van degene die de set verkocht. Vrij komplete beschrijvingen en ervaringen, dus nog meer leuk leesvoer voor de geïnteresseerden!Kort samengevat was de reden van verkoop dat hij de set in een DAFje had ingebouwd maar er via ervaring (inderdaad) achterkwam dat de 1100cc een te kleine motorinhoud was voor die set. Set die te koop stond was bedoeld voor motoren tot 2,5 liter; precies de inhoud van mijn 960. Maar omdat ik ooit nog eens een kleine kompressor erbij wil zetten (ligt op de plank, maar ja), én vanwege de onbekende lange-termijn-gevolgen van de KOH-oplossing op aluminium, heb ik er dus vanafgezien/vanaf gezien/van af gezien .