Met horten en stoten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 22:22 #713065
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Met horten en stoten
Volgende week ga ik de inlaatspruitsukpakking vervangen (voor 2 pakkingen tegelijkertijd) en toch eventueel de EGR vervangen.
Ik geef het niet op en probeer het op te lossen!
Ik geef het niet op en probeer het op te lossen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2008 23:08 #713067
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Met horten en stoten
gaat dit over dezelfde auto dan ik volg het even niet meer?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2008 01:50 #713076
door V300 register
wil een modje bovenstaand monsterbericht even kortwieken?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2008 02:55 #713077
door V300 register
Denk dat Paul veel moeite heeft gedaan om het juist allemaal te verzamelen!
Maar als kortwieken hetzelfde is als "de essentie eruit halen" dan komt het helemaal goed:) Leren we er allemaal iets van.
Maar als kortwieken hetzelfde is als "de essentie eruit halen" dan komt het helemaal goed:) Leren we er allemaal iets van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2008 14:08 #713091
door V300 register
Dit, omdat ik nog wel even door zal blijven gaan.
Graag! Mijn bedoeling was om de discussie/topic verder te laten gaan in deze, door mij gopende topic.antiekeradio;58011 schreef : wil een modje bovenstaand monsterbericht even kortwieken?
Dit, omdat ik nog wel even door zal blijven gaan.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2008 23:18 #713109
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Met horten en stoten
ik zit dit topic nu even goed door te lezen, en inmiddels ben ik er achter dat dit topic over 50 auto's gaat met versleten pakkingen en 20 waarvan men de pakkingen verdenkt zonder dit zeker te weten, hiernaast staan er inmiddels ook 130 offtopic berichten waar dit bericht bij gaat horen.
ik vind het tijd worden voor een fotoreportage in de garagescene waarin duidelijk gemaakt word hoe je wat kunt checken buiten de originele storingshandleiding op de site om, voor de 1400 met weber 32 dir 109 en vario wil ik dit wel verzorgen, misschien heb ik volgend weekend wel even tijd om diverse dingen op de foto te zetten met een beschrijvingkje erbij.
verder valt het me de laatste tijd op dat leden er altijd vanuitgaan dat iedereen op het zelfde niveau zit qua autotechniek, ik zeg eerlijk voor mezelf dat ik lang zover nog niet ben, maar ik ben al lerende bezig en wil hier graag andere mensen mee helpen, kost dit me af en toe 10 minuten typwerk dan heb ik dat hier graag voor over. zelfs al zegt iemand dat hij/zij een leek is qua autotechniek dan zijn de reacties op het probleem vaak alsof iedereen elke week onder zijn motorkap staat te snuffelen.
sorry jongens, ik moest gewoon mijn ei even kwijt, bovenstaande items mis ik aan dit forum, het vergroot de toegankelijkheid tot de club en vergroot de onderlinge kennis van de auto's.
ik vind het tijd worden voor een fotoreportage in de garagescene waarin duidelijk gemaakt word hoe je wat kunt checken buiten de originele storingshandleiding op de site om, voor de 1400 met weber 32 dir 109 en vario wil ik dit wel verzorgen, misschien heb ik volgend weekend wel even tijd om diverse dingen op de foto te zetten met een beschrijvingkje erbij.
verder valt het me de laatste tijd op dat leden er altijd vanuitgaan dat iedereen op het zelfde niveau zit qua autotechniek, ik zeg eerlijk voor mezelf dat ik lang zover nog niet ben, maar ik ben al lerende bezig en wil hier graag andere mensen mee helpen, kost dit me af en toe 10 minuten typwerk dan heb ik dat hier graag voor over. zelfs al zegt iemand dat hij/zij een leek is qua autotechniek dan zijn de reacties op het probleem vaak alsof iedereen elke week onder zijn motorkap staat te snuffelen.
sorry jongens, ik moest gewoon mijn ei even kwijt, bovenstaande items mis ik aan dit forum, het vergroot de toegankelijkheid tot de club en vergroot de onderlinge kennis van de auto's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2008 01:23 #713115
door V300 register
als je een mooie handleiding voor het detecteren van lekkage's kunt maken, komt deze zeker op de afdeling techniek van de site erbij te staan.
Ik merk namelijk dat een topic op het forum, eigenlijk 'sticky' gemaakt moet worden wil het niet in de vergeethoek terecht komen. voor technisch uitzoekwerk is dat jammer. aan de andere kant is het ook niet mogelijk om 20 topics sticky te maken, dan krijg je ook een chaos.
Ik merk namelijk dat een topic op het forum, eigenlijk 'sticky' gemaakt moet worden wil het niet in de vergeethoek terecht komen. voor technisch uitzoekwerk is dat jammer. aan de andere kant is het ook niet mogelijk om 20 topics sticky te maken, dan krijg je ook een chaos.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2008 21:32 #713176
door V300 register
Ik ben wel bereid om een verslag te schrijven over alle handlingen die ik gedaan heb in mijn queste tegen het horten en stoten.
Ik ben er nu bijna een jaar mee bezig, vraag regelmaat om advies op het forum, maar ook bij Volvo garages en ik ben zelf lid van een (VolvoP1800->3,5ltrV8) sleutelclub.
Ik wil er zelfs fotoos van maken, echter om alles op het forum te krijgen.......
Computers en ik hebben een hekel aan elkaar. Ik win, want ik heb de hoofdschakelaar. Ik verlies want ik kan niet alles doen met de "Ordinateur" dat ik zou willen.
Als ik mijn verslag nou op Word zou maken, dan kan de technische kant door Wouter op het forum gezet worden en kunnen we er voor Diede nog een leuk stukje kopij van maken. Lijkt me.
Ik ben er nu bijna een jaar mee bezig, vraag regelmaat om advies op het forum, maar ook bij Volvo garages en ik ben zelf lid van een (VolvoP1800->3,5ltrV8) sleutelclub.
Ik wil er zelfs fotoos van maken, echter om alles op het forum te krijgen.......
Computers en ik hebben een hekel aan elkaar. Ik win, want ik heb de hoofdschakelaar. Ik verlies want ik kan niet alles doen met de "Ordinateur" dat ik zou willen.
Als ik mijn verslag nou op Word zou maken, dan kan de technische kant door Wouter op het forum gezet worden en kunnen we er voor Diede nog een leuk stukje kopij van maken. Lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2008 21:43 #713179
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2008 21:55 #713180
door V300 register
Ik zie dat bij jou de rechter vacuumslang naar de EGR toe gaat. Bij mij is dat de linker slang (?!?)
Ook bij jou is de EGR nog steeds in gebruik?
Wel mooie foto!
Ook bij jou is de EGR nog steeds in gebruik?
Wel mooie foto!
Moderators: Mark Smeets