Met horten en stoten
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: Sinds ik dus het bovendeksel vervangen heb loopt de motor ook niet zo mooi stationair, kan ik tussen het deksel en de carb zelf iets van een pakking maken? Van pakkingpapier ofzo? Er zit wel iets van een metalen pakking, maar die doet mijns inziens helemaal niets

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;29275 schreef : Dit is geen carb van een B14, maar even voor het idee. Een revisie-setje zal je de kop niet kosten. Heb je wat te doen in de vakantie.
Maar ik heb al zoveel te doen in de vakantie

- V300 register
- Verbannen
-
Bij deze 'grijze' vakantieauto zaten ze eigenlijk ook niet al te los.
Verder had ik alle slangen nagelopen en die waren ook vast en in orde.......
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het testje met een brandbare spuitstof (zoals remmenreiniger) is zeker aan te raden. Dit kan idd met het luchtfilter er af. Moet je ook gelijk ff kijken naar het buisje van je vacuumslangetje (naar bobine) in de carb.. Deze zit onder de stationair sproeier. Verder kan de motorontluchting nog wel eens invloed op de werking van de carb. uitoefenen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Maar je weet nooit... je kunt sowieso een benzinefiltertje tussen de leiding zetten, dat kan nooit kwaad.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;29307 schreef : je kunt sowieso een benzinefiltertje tussen de leiding zetten, dat kan nooit kwaad.
Dat brandstoffiltertje zit er al tussen, en ja, in de juiste richting gemonteerd.

- V300 register
- Verbannen
-
de vlotterhoogte klopt niet meer; en op diverse plaatsen lopen kanaaltjes die afgedicht moeten worden.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;29412 schreef : als er tussen de 2 helften van de carburateur geen (ingewikkelde) papieren pakking meer zit, is het niet gek dat je rare effecten krijgt.
de vlotterhoogte klopt niet meer; en op diverse plaatsen lopen kanaaltjes die afgedicht moeten worden.
Ow... Hoort daar een papieren pakking te zitten? Heb er een paar uit elkaar gehaald, maar nergens zat zoiets tussen. Alleen een minuscuul dun metalen pakkinkje. Ik heb nog pakkingpapier, ik kan alleen dan zonder voorbeeld geen nieuwe maken :yeah:
Ik heb vandaag gemerkt dat hij ook echt stoterig optrekt, eerder was het me nog niet echt opgevallen. Stationair loopt ie ook echt beroerd, ik was vandaag echt bang dat ie ermee uit zou scheiden