Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.google.nl/#hl=nl&sclient=psy-ab&q=pr...573&biw=1680&bih=890
op google staat het er wel onder, maar op de site niet

- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Das jammer;flyhart;199972 schreef : had je ze snel? want ik heb ze nog steeds niet besteld. En zal ze bij een onderdelen winkel moeten halen. Ik heb echt geen tijd..
Klikkerdeklik
Ik had op zondag besteld en 't spul woensdag in huis, geheel volgens de voorspelling.
Hier zou je het ook kunnen proberen, in die banner rechts staat dat ze een eigen bezorgdienst hebben die het vaak dezelfde dag nog kan leveren, morgenochtend moet je maar effe bellen of ze voorraad hebben en op tijd kunnen leveren anders bij de Brezan oid informeren.
In die tijd is de bestelde Monroe stofhoes omgeruild voor de geleverde Sachs (stond op de pakbon). Zal mij verder worst wezen, als het maar past. Er zitten alleen niet van die ringetjes bij om 'm te klemmen. :snif: Ik kijk zaterdag wel hoe we dat vast krijgen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Op zich vind ik het niet heel erg als de neus iets lager staat, is veel mooier dan andersom.
En dweiliger dan nu kan haast niet dus wat dat betreft is een beetje lager voor alleen maar gezond.
Kan het zijn dat bij jou de bladveer slap geworden is en daardoor de kont is doorgezakt? Lijkt me stug (:humor:) dat Intrax verlagingsveren hoger zijn dan origineel, dat 1400 heeft er ongetwijfeld mee te maken.
- V300 register
- Verbannen
-