Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;201211 schreef : Tegen uitwaaien heb ik het volgende gedaan: luchtfilter vastgezet in zomerstand en dat korte pijpje dat horizontaal naar voren loopt losgehaald en omhoog gebogen. Probleem 100% opgelost voor 0 euro.
ik heb er een plaatje voor laten schroeven

LPG boer in amsterdam was nog goedkoper overigens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits Cassee;201179 schreef : Tot nu toe doen ze het nog, bij aflevering zat er voor ?15 aan LPG in en toen brandje het eerste groene LEDje. Toen ik 'm had volgegooid brandde ze alle 4 en na 150km brandde er nog 3. Dat klopt dus ongeveer wel.
Eerst maar eens deze tank leegrijden dan weet ik wat de actieradius is voor als mijn LEDjes ook naar de eeuwige jachtvelden gaan.
Jullie hebben wel hetzelfde schakelaartje of net een beetje anders?
nee mijn schakelaartje is precies hetzelfde(ook op die plek:P). ik heb de complete installatie bij Vogels in Eindhoven gehaald

- V300 register
- Verbannen
-
PM'en en reacties zijn welkom.
Dat was ongeveer ook wat mij aangeraden werd maar dan makkelijker:Lucluc;201211 schreef : Tegen uitwaaien heb ik het volgende gedaan: luchtfilter vastgezet in zomerstand en dat korte pijpje dat horizontaal naar voren loopt losgehaald en omhoog gebogen. Probleem 100% opgelost voor 0 euro.
De klep op winterstand zetten zodat de lucht uit het motorruim gehaald wordt en je zo geen last hebt van rijwind. yeehaa! Eerst nog maar het originele filterhuis terugzetten en er wat oud karton in leggen :crazy1:
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar wat jij betaald hebt voor je carburateureditie en jij hebt natuurlijk geen ringtank :loser::nono:flyhart;201213 schreef : ik heb er een plaatje voor laten schroeven
LPG boer in amsterdam was nog goedkoper overigens
- V300 register
- Verbannen
-
mpro09;201166 schreef : werken bij jouw de lampjes op de schakelaar wel goed? bij mij is 2lampjes aan vol en alle lampjes aan leeg
Je kunt de schakelaar opnieuw inleren, normaal gesproken kloppen dan de ledjes ook weer..
Stond erbij toen de gas inbouwer dit bij de mijne deed..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Liever mijn afwijking dan die van jou natuurlijk maar het haalt het niet bij de moderne technieken qua betrouwbaarheid.
- V300 register
- Verbannen
-
Met verenspanners de boel los kunnen halen maar toen draaide de schokdemper zoals voorspeld door. Sleuteltje 7 was te kort om genoeg tegenkracht te bieden dus toen de boel losgeslepen met dit als enige schade aan de topmount die straks toch 'over' is:
De bovenste veerschotel ziet er van boven niet heel fraai uit?
?maar is zeker niet rot getuige de binnenkant:
De onderste veerschotel is er ook prima aan toe:
Ik krijg alleen de moer niet los die de schokdemper in de veerpoot borgt. De waterpomptang heeft te weinig grip en ik heb helaas geen beschikking over een bankschroef dus kan de veerpoot niet klemmen. Maar eerst even opschuren, grondlakken en dan zwart spuiten yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-