Maurits' Volvo 360GLT MKII 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Raamslingertjes hebben we nog liggen in overvloed dus als in de buurt ben moet je maar even een belletje geven

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ben nog op zoek naar een plek waar ik de veerboot los kan halen om de veren, schokdempers en veerpootlagers te vervangen, als je binnenkort een keer plek vrij hebt bij de loods zou dat superchill zijn. Ik weet in ieder geval wat me te doen staat, da's al mooi meegenomen

- V300 register
- Verbannen
-
Het setje van Mannesmann gaat maar tot maat 22 dus heb ik zelf nog een dop 24 gescoord van Gedore zodat het stuur loskon:
Ik heb nu eindelijk weer knipperlichtterugslag! yeehaa!
Bajonetsluiting van de kilometertellerkabel was nog even tricky om weer terug te krijgen maar het is gelukt. Gelijk ook maar de raamslinger van de bijrijderskant naar de bestuurderskant gehaald want het is toch wel lekker als het raampje open kan. Omdat de zijwindbeschermer aan de bestuurderskant niet goed klemde heb ik hem losgehaald, hij gaf ontzettend veel geruis en gesuis. Dat is een kwestie van nieuw plakband aanbrengen en nog een poging wagen.
Daarna, omdat ik toch lekker bezig was, ook even de CO-schroef iets gedraaid zodat ie wat armer loopt, ik vond het verbruik vrij hoog (niet echt bijgehouden maar voor 't gevoel klopte het neit :crazy1:), de motor trekt nu merkbaar beter dus da's mooi. Gelukkig wordt ie over een maand bij de LPG-inbouw professioneel afgesteld inclusief meter en de hele zooi en ik gebruik 'm nu nauwelijks dus mocht ie te arm staan zal ie nu niet stukgaan. Hij slaat niet af als ik ineens volgas geef (bij neutraal stand) dus 't zal wel los lopen.
Voor de oplettende kijker:
Ce qui de la fuq is dit stekkertje?
Alle lampjes in het dash branden en de meter werken, alleen de benzinemeter is onnauwkeurig vanaf dat het lampje gaat branden (eerste streepje) en het duurt even voordat ie wat aangeeft (na eerste 100m bij wijze van spreken). Zou dit het probleem kunnen zijn?
Next stop: Veerpootlagers en schokdempers+stofhoezen. Alleen nog even uitvogelen wanneer+waar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als het niet origineel is zal het dus ook niet heel veel uitmaken dat hij nu niet aangesloten zit toch?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bruin is normaal idd massa maar aangezien het niet origineel is kan het van alles zijn, zijn er maar weinig die originele draadkleuren/klemmen etc respecteren als er spul bijgeknutseld wordt.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pioneer TS-G1011i :
Actiefoto :f
Past perfect in de originele behuizing!
In tegenstelling tot de eerder geprobeerde 13cm variant. :no:
En het eindresultaat, let op de retro-accessoire die op de ramen zit

Arjen850;199439 schreef : Als je eens in de buurt van Apeldoorn bent, dan mag je je voorpoten best even hier in de veerpotenpers zetten hoor, wil je daar zelfs wel even bij helpen:o
Thanks voor het aanbod maar als het goed is gaan aanstaand weekend de nieuwe veren, schokdempers en veerpootlagers eronder tijdens de sleuteldag.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-