Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nu het nog warm is valt dat wel mee. In ieder geval voor de mensen met korte broeken. Die plakken wel vast aan dat leer...setsunakaede;117934 schreef : Sow, je passagiers kunnen nu in ieder geval wel in stijl door de auto geslingerd worden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De in kleur gespoten bumpers, maar ook de spiegels staan gelikt! Over de velgen twijffelde ik, maar zo in het wit staan ze werkelijk prachtig onder de auto. En dan nog dat mooie leer wat je door de voorruit tegenmoet glimt! Smullen hoor yeehaa!
Overigens, dat lijnt op de motorkap is idd ook strak gevonden
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overinges, de grill hoeft er van mij niet op, ik vind het super vet staan zo met die gigantische intercooler
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die IC ga ik zeker weten wel afschermen; ook met een fijn gaas achter de grille. mij iets te duur om vol in het zicht te laten zitten ivm potentieel steenslag e.d.
ben wel wat anders ermee van plan voor op circuitdagen enzo; daarover in een later stadium meer! Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;117951 schreef : (hoe was het ook al weer, thermoplast en nog wattes?)
Thermoplast zou juist goed zijn, die kun je later nog verwarmen en vervormen. Thermoharder juist niet. Eenmaal uitgehard is deze niet meer vervormbaar.
Goh, was scheikunde toch nog nuttig

Ben je in een later stadium overigens nog iets speciaals van plan met de grill? Of blijft het een standaard GLT gril? Jou kennende niet
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
jep ook nog; alleen ga ik dat experimentje niet op de glt grille uitvoeren maar op een gewone waarvan het chroom er al verkracht uitziet, dan valt er nog wat te verkloten.
wil wel eerst met de voorlip aan de gang...
- V300 register
- Verbannen
-
glimmend alu is heel mooi, maar geeft een duidelijk minder effectieve warmte afgifte aan de lucht
- V300 register
- Verbannen
-