show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 21:59 #795005 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
De commentaren worden een beetje eentonig hier: Goed bezig, Geweldig, Mooi werk, Wow, etc... Maar het is allemaal gemeend... :yesyes:

setsunakaede;117934 schreef : Sow, je passagiers kunnen nu in ieder geval wel in stijl door de auto geslingerd worden ;)

Nu het nog warm is valt dat wel mee. In ieder geval voor de mensen met korte broeken. Die plakken wel vast aan dat leer... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-08-2009 22:12 #795010 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het zijn echt de details die dit een prachtige wagen maken!
De in kleur gespoten bumpers, maar ook de spiegels staan gelikt! Over de velgen twijffelde ik, maar zo in het wit staan ze werkelijk prachtig onder de auto. En dan nog dat mooie leer wat je door de voorruit tegenmoet glimt! Smullen hoor yeehaa!

Overigens, dat lijnt op de motorkap is idd ook strak gevonden ;) Alleen houd ik niet van idee?n jatten, dus dat ga ik ook niet doen :+

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 22:24 #795016 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
het enige wat ie wat mij betreft aan uiterlijk straks mist wat ik nog niet heb liggen is een sneeuwkap grrrr! ik kan diegene die op de rode zat misschien nog repareren; daarvan zijn 2 kunststof montagepunten, helaas ook aan dezelfde kant afgebroken.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-08-2009 22:32 #795018 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Enigste wat je kunt doen is met de soldeerbout proberen die montale punten terug te maken. Of een bout vastlijmen aan de kap op die plaatsen en hem dan met een moertjes in het rooster vast klemmen?

Overinges, de grill hoeft er van mij niet op, ik vind het super vet staan zo met die gigantische intercooler ;)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 22:37 #795019 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Graag de normale grille er op. Laat het monster zich maar lekker verstoppen. Dat maakt de auto extra interessant.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 22:39 #795020 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
mwah ik denk dat dit net van dat pokkeplastic gemaakt is waar bij dat niet helpt (hoe was het ook al weer, thermoplast en nog wattes?) ik heb al een ideetje in m'n hoofd maar een goede/andere is altijd beter.

die IC ga ik zeker weten wel afschermen; ook met een fijn gaas achter de grille. mij iets te duur om vol in het zicht te laten zitten ivm potentieel steenslag e.d.:D ben wel wat anders ermee van plan voor op circuitdagen enzo; daarover in een later stadium meer!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-08-2009 22:42 #795021 door Mark Smeets

AvdAkker;117951 schreef : (hoe was het ook al weer, thermoplast en nog wattes?)

Thermoplast zou juist goed zijn, die kun je later nog verwarmen en vervormen. Thermoharder juist niet. Eenmaal uitgehard is deze niet meer vervormbaar.

Goh, was scheikunde toch nog nuttig :D

Ben je in een later stadium overigens nog iets speciaals van plan met de grill? Of blijft het een standaard GLT gril? Jou kennende niet ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 22:44 #795022 door Anjo van den Akker
dat was het ja!

jep ook nog; alleen ga ik dat experimentje niet op de glt grille uitvoeren maar op een gewone waarvan het chroom er al verkracht uitziet, dan valt er nog wat te verkloten.

wil wel eerst met de voorlip aan de gang...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-08-2009 14:34 #795077 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
intercooler zou je eigenlijk nog effe matzwart moeten maken.

glimmend alu is heel mooi, maar geeft een duidelijk minder effectieve warmte afgifte aan de lucht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-08-2009 15:53 #795102 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Voorlip komt donderdag avond jouw kant op Anjo!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC