Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
weet niet of 'een klein beetje turbodruk' het rendement heel erg helpt. zou kunnen, het valt iig te proberen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
op dit moment ben ik heerlijk bezig met het leer, een goede reinigende en conditionerende behandeling. hier een fototje van de nog onbehandelde achterbankzitting:
het leer is al zo lang verwaarloosd (waar ik zelf ook nog een tijdje aan meegeholpen heb:D) dat waarschijnlijk nog een behandeling over een week of 2 nodig is voor het gevoel van het leer weer wat terugkomt.
doe eerst de achterbank waarop ik weer even verder ga vloeken op de bijrijdersstoel; daarvan zit de hoofdsteun vast.. ben bang dat de bekleding even compleet los moet
- V300 register
- Verbannen
-
Zeer zeer mooi, dat mist nog in mde mijne leer. Maak maar wat mooie foto? als het helemaal af is.
- V300 register
- Verbannen
-

Hoe dan ook, straks zullen we het wel weten. Zorg er aub voor dat je straks wel iets van een lambda meting op vollast doet.. (wat ik nooit gedaan heb nee :+)
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
alleen gaat er ook aan deze combinatie in de toekomst nog wat veranderen:+Ralphies;117784 schreef : Oei! Dat leer maakt het wel af he, ziet er mooi uit, ja leer geeft dat net weer de luxe uitstraling (en totaal onverwacht voor de meesten die maar af en toe een 340 zien rijden
).
ook een van de dingen waar ik spoedig mee aan de gang ga:yummie: een goede en betrouwbare AFR meter + lambda sonderwdstudent;117785 schreef : Zorg er aub voor dat je straks wel iets van een lambda meting op vollast doet.. (wat ik nooit gedaan heb nee :+)
met deze carburateur vrees ik er zowieso niet voor dat hij op vollast te arm loopt; door de gescheurd voet van de carb en het huidige co staat hij toch veels te rijk; ook op vollast.
jammer genoeg hebben de oliedruk en olietemperatuurmeter ook nog steeds niets gedaan; ik denk dat een betrouwbare set meters + sensoren ook maar hoog op de lijst moet komen.
mwa; deze meguiars producten gebruik ik nu voor het eerst maar het bevalt me prima; van de cleaner gaat het gigantisch goed glanzen en je ziet dat het leer direct al gevoed wordt; ik heb het met de hand ingewroven.v0lv0freak;117786 schreef : Is conditioneren van het leer veel werk? Valt wel mee toch?
daarna de conditioner welke ik ook weer met de hand ingewroven heb om het er flink dik in te laten trekken; na 5min drogen met een droge badstoffen handdoek de conditioner uitwrijven en het staat nu buiten uit de zon nog even uit te drogen/verder in te trekken:
dit is een behandeling die ik vanaf nu eens in de 2 maanden toepas; kost je een middagje poetsen meer niet:)
Wouter; nog bedankt voor de pookhoes :yesyes:!!
en na een belletje met Erik vrijdagavond kon ik gisteravond bij Joost ook nog eens de nieuwe carterpan in ontvangst nemen; die gooi ik morgen eerst in een vat diesel want de oude eigenaar van die b14 had het volgens mij niet echt zo op regelmatig olie verversen:+ Erik nogmaals bedankt, helemaal top!!
en Joost schonk ook nog eens een set oud type achterlichten; weer wat om mee aan de slag te gaan..
het houd niet op; ik denk dat ik eerst maar eens de rest van de auto in elkaar ga zetten:+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-