Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
En wat is dat blauwe knopje op de plek waar normaal de verstelling voor de dashboard verlichting zit?
Wat bedoel je met 'de verlaging valt tegen'? Niet laag genoeg? Gek genoeg vond ik die van Doeke ook 'lager' lijken, terwijl die ook 4 cm was..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat een toeval! dat is ook echt mijn auto want het is dezelfde verkoper!!Jos360;118223 schreef : Ga je je achterlichten verkopen?
daar zat ik ook even vreemd naar te kijken; maar het is de weerspiegeling in de ruit, je ziet het rooster op de muur.v0lv0freak;118224 schreef : Wat is dat witte vierkantje op je voorruit? Is dat de tape waarmee de binnenspiegel vast zit?
voor de launch control:D heb hem nog niet uitgeprobeerd..v0lv0freak;118224 schreef : En wat is dat blauwe knopje op de plek waar normaal de verstelling voor de dashboard verlichting zit?
nou, voor zou -4cm moeten zijn terwijl hij maar 1 cm gezakt is tov de rodev0lv0freak;118224 schreef : Wat bedoel je met 'de verlaging valt tegen'? Niet laag genoeg? Gek genoeg vond ik die van Doeke ook 'lager' lijken, terwijl die ook 4 cm was..
achter totaal -7 maar rijhoogte origineel.
denk dat hij nog wat verder zakt als ik de wielophanging vastzet met voertuiggewicht erop; van de week een keer voor kijken als ik zin heb.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;118242 schreef : wat een toeval! dat is ook echt mijn auto want het is dezelfde verkoper!!
Dat zag ik, ik had de stickers op de achterklep en achterruit vergeleken met jouw originele foto's uit de startpost
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
had ook al een paar smsjes te pakken, echt te grappig
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
En dan binnen een minuut. Normaal is de politie niet zo snel..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;118193 schreef : :lol::lol::lol::lol::lol:
ik ben net al voor de eerste keer aangehouden met de 340 turbo!!!
kwam thuis aanrijden zet de auto voor de deur neer en hij rookte nog een beetje dus ik keek onder de motorkap; komt er een politiebusje met 3 man sterk achter de auto staan en een agent begon gelijk over de uitlaat:woops:; ze hadden me namelijk net zien rijden (en ik reed ook niet echt al te zuinig:D)
na een hele babbel over de motor die er niet echt origineel uitzag kreeg ik van alle 3 complimenten met m'n werk en het advies dat ik wat aan de uitlaat moet doen, maar zo verklaarde ik gelijk in het begin al; dat was ik al van plan:D!