show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2009 00:34 #786457 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
nee, zou stom toeval moeten zijn dan ik heb dit n.l. al ong een maand in m'n hoofd zitten. alledrie de steuntjes zijn precies hetzelfde trouwens,
alleen de onderste uitgevoerd met een ?10 gat en de bovenste ?7 :)

heb trouwens nog even gezocht naar de juiste compound om rvs te polijsten, en die hebben wij helaas niet in huis.
misschien maar goed ook anders wordt dat steuntje straks zo verblindend dat de rest niet meer opvalt:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2009 20:26 #786678 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
spanneeeeend!!:

hijsbanden:D

zal die passen?

aan de voorkant zit hij inmiddels vast en het blok hangt er in principe goed inyeehaa! achter valt er nog weinig op te hangen, dat komt nog;)

het wordt nog leuker; hij gaat er vanavond weer uit:)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2009 21:12 #786679 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Chique hoor! Hij moet echt wel overgespoten worden, dat blauw vloekt lekker met dat blokkie! :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2009 22:34 #786687 door Anjo van den Akker
YES, ben ik eindelijk niet meer de enige die dat vind yeehaa!

en na een kort huwelijk, komt de echtscheiding

eens even kijken wat het intercoolerleiding spul me gaat kosten:)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2009 23:19 #786694 door Anjo van den Akker
au, gaat net iets over de ?300 heen. duur spul:crazy1:

maar, ik heb over een artikel heen gekeken, door toepassing van dat onderdeel zou het er in theorie n?g strakker uit moeten gaan zien, en het is op die manier een tweetal onderdelen goedkoper. oftewel, morgenmiddag het 2e huwelijk en echtscheiding:D daarna bestellen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2009 17:02 #786780 door Anjo van den Akker

busy met de kabel layout, en echt elk draadje moet aangepast worden nog even wat te doen dus:)

ook heb ik de carb>intercooler leiding herzien en vanavond ga ik het intercoolerstelsel bestellen.

en ik moet ook nog een stuk 1mm plaatstaal opduiken om een proef-hitteschild te maken, kijken hoe hij ong gaat lopen en daarna een hitteschild uit rvs zetten.

nu bier:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-07-2009 17:17 #786783 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Man!!! Ik ben jaloers wat een prachtbak wordt dat zeg, ik zou mijn eigen volvo bijna boring vinden.

Dit wordt wel een heel goed exclusief bakkie en idd als alles roestvrij is en straks evt. overgespoten wordt, kun je nog eens tientallen jaren door als je er een garageslaper van maakt.

Maak maak veel foto? in de tussentijd.
Die dubbele fans vind ik wel mooi, je brengt me misschien ooit op een idee :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-07-2009 17:47 #786786 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Hoe groot moet je 1mm plaatstaal zijn? Ik heb hier nog erg veel staan en een beetje kan ik wel missen. Ik moet toch nog richting Utrecht zondag...

Dat heb je nog wel tegoed van me ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2009 17:57 #786790 door Anjo van den Akker
heb hier alst goed is ook nog wel een paar vierkante meter staan:D

net de intercoolerzooi besteld, ik hou aan het einde van dit project geen rib meer over :snif:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2009 19:21 #786803 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Laat maar gelijk taxeren die auto en heeeel goed verzekeren. Koop een valse hond uit het asiel en zet deze in de schuur totdat alles af en geregeld is.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC