show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2009 22:55 #785353
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
achteras zit er weer onder, inclusief dubbele bladveren en de 6cm verlagingsblokken van Erik Buijs.
gele koni's op 2/3 gezet alleen kreeg ik ze niet vast:D wat blijkt, de slag is net ?etsje kleiner als de std boge dempers en m'n auto te leeg om uberhaupt draad te zien. dit komt uiteraard door het feit dat de montageplaat nu dus ook 6cm verder naar onderen zit... morgen middag/avond even een setje adaptors maken om de afstand te overbruggen. en dan kunnen er weer even foto's gemaakt worden, want vanavond was ik de camera vergeten:humor:
gele koni's op 2/3 gezet alleen kreeg ik ze niet vast:D wat blijkt, de slag is net ?etsje kleiner als de std boge dempers en m'n auto te leeg om uberhaupt draad te zien. dit komt uiteraard door het feit dat de montageplaat nu dus ook 6cm verder naar onderen zit... morgen middag/avond even een setje adaptors maken om de afstand te overbruggen. en dan kunnen er weer even foto's gemaakt worden, want vanavond was ik de camera vergeten:humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-06-2009 23:30 #785361
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Lekker zo laten,en over het dak nog wat zwart-matte strepen,die doorlopen over de kofferbak.
Aan de zijkant nog je leeftijdcijfers op de deuren en je hebt de ultieme jongensdroom "rally" volvo 340!
Aan de zijkant nog je leeftijdcijfers op de deuren en je hebt de ultieme jongensdroom "rally" volvo 340!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 18:40 #785454
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
vandaag was het er-zitten-weer-goodies-by-the-mail-day;
en gohdonders wat ligt dat stuur toch gigantisch lekker in de hand! :yummie: met de styling van de raamstreamer ben ik ook bijzonder tevreden:yesyes:
ook heb ik vanmiddag nog even een spuitbus sticker remover en een set remslangen gehaald.
zo dan ga ik nu weer terug naar de draaibank, verder met de adaptors voor de gele koni's:o
en gohdonders wat ligt dat stuur toch gigantisch lekker in de hand! :yummie: met de styling van de raamstreamer ben ik ook bijzonder tevreden:yesyes:
ook heb ik vanmiddag nog even een spuitbus sticker remover en een set remslangen gehaald.
zo dan ga ik nu weer terug naar de draaibank, verder met de adaptors voor de gele koni's:o
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 20:04 #785474
door Anjo van den Akker
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-06-2009 20:08 #785479
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Maar met deze verlengstukken maakt het dus helemaal niet uit wat voor een achterschokdempers je gebruikt.. Als ze korter zijn kun je ze verlengen, zolang ze maar aan beide zijden schroefdraad hebben. Dat maakt de keuze uit andere koni's misschien wat groter?
netjes gemaakt Anjo
netjes gemaakt Anjo

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 20:12 #785482
door Anjo van den Akker
ik heb deze verlengstukken nodig omdat het montagepunt ook in totaal 7cm dieper zit, op een standaard rijhoogte/bladveer zijn alfa guilia dempers dus perfect te gebruiken!!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-06-2009 20:17 #785493
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat snap ik! Wat ik bedoel is: we kunnen dus ook andere koni schokdempers zoeken die korter zijn, deze zouden met zo'n adapter van jouw ook passen.
Inprincipe natuurlijk niet nodig, want de Guilia dempers zijn nog uit voorraad leverbaar, dus waarom iets anders zoeken...
Inprincipe natuurlijk niet nodig, want de Guilia dempers zijn nog uit voorraad leverbaar, dus waarom iets anders zoeken...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 20:19 #785496
door Anjo van den Akker
zelfde geld eigenlijk stiekem ook voor de voordempers, al moet het niet te gek worden:yesyes:
ik ben weer naar de schuur!yeeehaaa!
ik ben weer naar de schuur!yeeehaaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-06-2009 22:45 #785545
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik ben toch zooooo ongelofelijk jaloers, dat je de beschikking hebt over apparatuur waarmee je dit soort fratsen kan maken en er ook nog eens geweldig mee overweg kan!!!!!
Aaarfgh.... frustraties frustraties.....
Wat mooi allemaal.....
Aaarfgh.... frustraties frustraties.....
Wat mooi allemaal.....
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 22:50 #785547
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Naast een Museum, zou er ook een technische ruimte met apparatuur voor de club moeten komen. Tevens een overblijfunit/slaapgedeelte.
Moderators: Mark Smeets