show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-06-2009 22:53 #785549
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Als we jouw schuur nu uitbreiden Erik..........
.............. of nee wacht, Anjo's schuur! :+
.............. of nee wacht, Anjo's schuur! :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-06-2009 23:02 #785552
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Eriks schuur is al mikpunt van sancties van de boer, en Anjo's schuur? Welke?
Hij heeft een tijdelijke ruimte voor zijn project, en alle gafe tools staan bij zijn vader in de garage. Valt niets aan uit te breiden
Hij heeft een tijdelijke ruimte voor zijn project, en alle gafe tools staan bij zijn vader in de garage. Valt niets aan uit te breiden

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-06-2009 23:04 #785554
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ziet er goed uit, leuke oplossing! Wat heb je gebruikt 8.8 of nog iets sterker 10.9?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2009 23:34 #785573
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
staal 52:) heb het uit een kaal rond stuk gedraaid, daarna aan de ene kant 9 geboord, op 55mm lengte, vervolgens 10 geboord op 32mm lengte, en daarna m10x1 in getapt, aan de andere kant tot 10 gedraaid en vervolgens m10x1 erop gesneden. eigenlijk precies hetzelfde als hoe het op de schokdemper zelf zit, het paste naadloos.
@ Erik, auto's zijn om mee te rijden. ik donder echt niet die gigantische berg geld waar ik ik weet niet hoeveel 300's voor had kunnen kopen in een auto om hem vervolgens ergens stof te laten happen.
de hele zooi zit er onder achter,
vering in hoogste stand, demper zit nog steeds volledig beschermd:
met de verlengbussen kom ik qua demperlengte op originele hoogte uit, precies goed dus!
sideshot:
en de homokineten weer gemonteerd met een nieuwe lik vet en m8veerringen aan beide zijden:
morgenavond met de remmen aan de slag; rondom nieuwe remslangen, rechtsachter een nieuwe wielremcylinder want die was lek. daarna hrc weer monteren en het hele remsysteem volledig flushen en opnieuw vullen met dot4.
@ Erik, auto's zijn om mee te rijden. ik donder echt niet die gigantische berg geld waar ik ik weet niet hoeveel 300's voor had kunnen kopen in een auto om hem vervolgens ergens stof te laten happen.
de hele zooi zit er onder achter,
vering in hoogste stand, demper zit nog steeds volledig beschermd:
met de verlengbussen kom ik qua demperlengte op originele hoogte uit, precies goed dus!
sideshot:
en de homokineten weer gemonteerd met een nieuwe lik vet en m8veerringen aan beide zijden:
morgenavond met de remmen aan de slag; rondom nieuwe remslangen, rechtsachter een nieuwe wielremcylinder want die was lek. daarna hrc weer monteren en het hele remsysteem volledig flushen en opnieuw vullen met dot4.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-06-2009 23:49 #785584
door V300 register
Mooi mooi mooi!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-06-2009 00:07 #785590
door V300 register
Werkelijk niet te geloven allemaal, meneer van den Akker...
Pet af!
Pet af!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-06-2009 00:17 #785592
door V300 register
Heb je die pet dan nog op???
Die van mij ligt al ergens op de grond van al die :worship::worship::worship:
Die van mij ligt al ergens op de grond van al die :worship::worship::worship:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-06-2009 00:29 #785597
door V300 register
A: de wekker gaat:cry3:
B: opstaan:cry:
C: thee zetten:hmmz:
douchen:hmmz:
E: ontbijten en... het vdAkker topic, wat heeft ie nu weer uitgevroten:+:y:
F: naar baas toe:no_comment:
B: opstaan:cry:
C: thee zetten:hmmz:

E: ontbijten en... het vdAkker topic, wat heeft ie nu weer uitgevroten:+:y:
F: naar baas toe:no_comment:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2009 22:59 #785694
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
hahahahaha geniaal:+
ik heb sinds de afgelopen weken ook last van de Erik-Buijs symptonen qua wakker worden, begin nu zelf ook eens wat vooruitgang te zien en ik kan niet wachten om hem flink te horen brullen!
maar naast hard brullen, moet je natuurlijk ook gillend kunnen remmen! en dat is waar ik me vanavond mee bezig gehouden heb:
eerst gesport door van 20 meter afstand deze troep in een rond archief proberen te deponeren:
is uiteraard gelukt, en voor 75 euro aan onderdelen ga ik tenminste veilig de weg op.
daarna de handrem afgesteld en vervolgens nieuw remleiding spul en een nieuwe wielremcylinder gemonteerd, daarna dit apparaatje op m'n remvloeistofresevoir aangesloten:
even de druk instellen op 2 bar en ontluchten + flushen maar!! 3x rond geweest, en elk minuscule belletje is eruit en de vloeistof is met recht weer vloeistof.
daarna het dak aangevallen:
want ik heb een 5deurs hemeltje van Jeroen van Bodegom overgenomen, en niet alleen die 2 extra handvaten zijn cool, het feit dat het een zwart GLT hemel is al helemaal!!!
hij stond weer op z'n pootjes en ik heb hem toen even de schuur uit geduwd om de hele boel even flink te vegen. en dat valt eigenlijk best tegen op een auto met vastgelast diff, moet hem in een S bocht naar buiten duwen en het wringen was goed hoorbaar:waaha:
na 't vegen ook m'n gereedschap weer geordend en de auto op z'n plek gezet. morgen verder met radiateursteunen e.d.
ik heb sinds de afgelopen weken ook last van de Erik-Buijs symptonen qua wakker worden, begin nu zelf ook eens wat vooruitgang te zien en ik kan niet wachten om hem flink te horen brullen!
maar naast hard brullen, moet je natuurlijk ook gillend kunnen remmen! en dat is waar ik me vanavond mee bezig gehouden heb:
eerst gesport door van 20 meter afstand deze troep in een rond archief proberen te deponeren:
is uiteraard gelukt, en voor 75 euro aan onderdelen ga ik tenminste veilig de weg op.
daarna de handrem afgesteld en vervolgens nieuw remleiding spul en een nieuwe wielremcylinder gemonteerd, daarna dit apparaatje op m'n remvloeistofresevoir aangesloten:
even de druk instellen op 2 bar en ontluchten + flushen maar!! 3x rond geweest, en elk minuscule belletje is eruit en de vloeistof is met recht weer vloeistof.
daarna het dak aangevallen:
want ik heb een 5deurs hemeltje van Jeroen van Bodegom overgenomen, en niet alleen die 2 extra handvaten zijn cool, het feit dat het een zwart GLT hemel is al helemaal!!!
hij stond weer op z'n pootjes en ik heb hem toen even de schuur uit geduwd om de hele boel even flink te vegen. en dat valt eigenlijk best tegen op een auto met vastgelast diff, moet hem in een S bocht naar buiten duwen en het wringen was goed hoorbaar:waaha:
na 't vegen ook m'n gereedschap weer geordend en de auto op z'n plek gezet. morgen verder met radiateursteunen e.d.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-06-2009 23:14 #785701
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Errug belangrijk met de turbo powerrrrrr die je straks hebt die remmen, en ook op de rode werken ze prima ben ik achter gekomen :yeah:
Wat ik me nog afvroeg; ga je de achteras en buitenkant van de remtrommels ook nog poedercoaten tzt?
Kom jij straks bij het eerst volgende evenement ook driftend de bocht omzeilen?
Gr; Wouter.
Wat ik me nog afvroeg; ga je de achteras en buitenkant van de remtrommels ook nog poedercoaten tzt?
Kom jij straks bij het eerst volgende evenement ook driftend de bocht omzeilen?

Gr; Wouter.
Moderators: Mark Smeets