Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
huysmans;111085 schreef : Even een vraagej tussendoor. Was er niet ergens een artikel in de wegenverkeerswet dat de handrem en de normale rem volgens 2 verschillende principes moeten werken? (dus niet beide hydraulisch)
Het is maar een vraagje ter learing ende vermaeck.
handremvergrendeling - art. 5.2.39 van de Keuringseisen;
personenautos moeten zijn voorzien van een parkeerrem die op ten minste 2 wielen werkt --- wijze van keuren--- parkeerrem wordt aangetrokken en met behulp van vergrendeling in deze stand gehouden.
gescheiden remsysteem lulzooi is van vroeger, hoe dacht je dat de remsystemen van de nieuwste bmw 7 series etc werken:D?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
durf nog niet te zeggen dat hij waterdicht is, met dit weer is lassen zowat onmogelijk dus ik doe het bijna elke avond maar eventjes.
ben nog wel bezig geweest met de verplaatsing, en montage van de radiateur. zat eerst in de rode te kloten met een rolmaat, tot ik bedacht dat ik nog een zeker zwart frontje had liggen:+
radiateur wordt een endje naar voren geplaast, en houd ca 3cm vrije ruimte tot het verste punt van de motor (as waterpomppoelie) hij zit echter straks precies op de originele hoogte, groot voordeel want dan klopt het koelvloeistofresevoir ook nog steeds.
kwam nog een tweetal verdwaalde rubbers tegen, welke mij perfect gaan helpen om een afstand van 4cm te overbruggen, daarnaast gelijk wat steuntjes gezet uit rvs 316 en voorzien van een montagegat.
en na het lassen;)
moet er nog 2 aflassen, ga ik misschien zo nog even doen. in de U shape van die steun komt overigens een hoogwaardig dempingsmateriaal, radiateurtje moet wel heel blijven hea;)
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
dat is nog eens strak gedaan
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
juist niet, ik ga niet eerst netjes rvs 316 gebruiken om dat vervolgens in te klemmen met een griptang, dat maakt krassen en andere lelijke plekken.elpee;111248 schreef : Griptang gok ik om het bij elkaar te houden en dan de naden dichtlassen
dit rvs leent zich trouwens uitstekend om goed te polijsten en kan dan een finish als chroom krijgen:)
eens zien of ik vanavond de andere 2 steuntjes gelast krijg, dan kan ik verder met het koelfront. gisteren heb ik uuuh, een beetje bijgeslapen:+
- V300 register
- Verbannen
-