Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en zo zijn er nog wel tig van die dingen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat gaat dit ongelofelijk hard de goede kant op zeg!!!!!!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
je hebt ook nog de remkrachtverdeler, die begrenst de remdruk naar het achtercircuit.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
om nog 50 posts met hoe ik het zou kunnen doen te besparen zet ik het gelijk maar even neer:
ik zet er de originele schijven + klauwen van de vooras op, ergens op de as komen de 2 leidingen bij elkaar en gaan als 1 verder, op de achteras behoud ik de originele verbinding naar het chassis dmv de remslang, dan heb je nog de leiding van remslang naar remkrachtverdeler. die vis ik bij het handremhandle op en plaats daar een aftermarket handrem. die heeft eigenlijk 2 functies,
een terugslagklep om de remkrachtverdeler niet te beinvloeden, en een 2e slave cylinder om 40 bar(of zoiets) remdruk op te bouwen zodat je full lock kunt creeren.
weg met die irritante kabels, en hallo hydrauliek:)
- V300 register
- Verbannen
-
Wanneer je een mechaniek maakt zodat je de handrem vast kunt zetten. Heb je alles wat je voor de APK moet hebben en kun je lekker vrolijk handrem-entrees maken.
Wat je ook nog zou kunnen doen is tussen de voorkant en de hydraulische handrem een kraantje bouwen. Wanneer je dan een burnout wilt geven kun je de beremming naar achteren dichtzetten zodat je je achterste remmen niet opstookt :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;110826 schreef : een terugslagklep om de remkrachtverdeler niet te beinvloeden
ja dat zeg ik toch ook:DOvlov 3.6L;110835 schreef : De hydraulische handremcilinders die er verkrijgbaar zijn, blokkeren sowieso de oliestroom naar de voorkant af.
Ovlov 3.6L;110826 schreef : Wat je ook nog zou kunnen doen is tussen de voorkant en de hydraulische handrem een kraantje bouwen. Wanneer je dan een burnout wilt geven kun je de beremming naar achteren dichtzetten zodat je je achterste remmen niet opstookt :+
sjees, kan jij gedachten lezen ofzo?! dat staat ook op die to-do list inderdaad!!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben benieuwd!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het is maar een vraagje ter learing ende vermaeck.