show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:21 #786263
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik moest vanavond even naar de rode kijken ivm apk, dus het monster mocht buiten alvast even genieten van de zon!
check die velgen; bling bling:D
eerst de rode apk ready hebben, dan ga ik hier weer mee verder. de andere radiateursteuntjes heb ik vanmiddag gelast dus de radiateur passen en het koelfront fabriceren is het volgende item.
check die velgen; bling bling:D
eerst de rode apk ready hebben, dan ga ik hier weer mee verder. de andere radiateursteuntjes heb ik vanmiddag gelast dus de radiateur passen en het koelfront fabriceren is het volgende item.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:26 #786267
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Laat even weten hoe je de radiateur inpast. Ik moet ook even een mooie oplossing hebben voor de steuntjes en jij bent er nu toch mee bezig 
Echt mooie velgen heb je trouwens, stiekem ben ik een beetje jaloers

Echt mooie velgen heb je trouwens, stiekem ben ik een beetje jaloers

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:42 #786272
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
*op bekende melodie*
"daarrrrrrr, moet, een, motor in, daar moet een motor in..."
:+
"daarrrrrrr, moet, een, motor in, daar moet een motor in..."
:+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:46 #786274
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik heb geen haast hoor niels;) vind het koelfrontje netjes maken veel belangrijker op dit moment.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:46 #786275
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik zie dat je nieuwe knutselruimte nog in aanbouw is.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
29-06-2009 23:56 #786288
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik twijffelde eerst over de velgen, maar zo in de zon staan ze echt ge-wel-dig! Dat wit past ook perfect bij die kleur blauw.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2009 23:54 #786448
door Anjo van den Akker
de rubbers waar ik de onderste radiateursteunen aan monteerde kon ik vandaag gelijk weggooien, had het kunnen weten maar wilde het toch in mijn toepassing proberen.
zodra ik de radiateur plaatste veerden de rubbers zo ver door dat hij er weer uit viel:+ dus ik kon direct alweer even heen en weer naar huis,
om vervolgens met een tweetal rvs afstandsbussen terug te komen. monteren ging uiteraard vlekkeloos en de radiateur zat er bijzonder netjes in!
(dit is niet de radiateur die ingebouwd gaat worden trouwens!)
uiteraard ben ik gelijk al even verder gegaan, om te kijken hoe het met de uiteindelijke dikte van het koelfront uit gaat komen.
incl 2 10inch koelfans en de oliekoeler:
dat paste om even te proberen bijzonder goed, en ong zoals ik het hebben wil.
toen de ultieme test; met intercooler erbij kijken of de grille nog past.
ongelofelijk, het lijkt wel uitgedacht!!:+
daarna moest ik nokken, heb een tekeningetje gemaakt op m'n workstation:
en kan dus met een oliekoelersteun aan de slag.
toen was het tijd om nog wat aan de remmerij van de rode te kutten, en die paste ook nog net binnen.
en toen was het weer genoeg voor vandaag. je zou bijna zonder grille/voorbumper gaan rijden!
zodra ik de radiateur plaatste veerden de rubbers zo ver door dat hij er weer uit viel:+ dus ik kon direct alweer even heen en weer naar huis,
om vervolgens met een tweetal rvs afstandsbussen terug te komen. monteren ging uiteraard vlekkeloos en de radiateur zat er bijzonder netjes in!
(dit is niet de radiateur die ingebouwd gaat worden trouwens!)
uiteraard ben ik gelijk al even verder gegaan, om te kijken hoe het met de uiteindelijke dikte van het koelfront uit gaat komen.
incl 2 10inch koelfans en de oliekoeler:
dat paste om even te proberen bijzonder goed, en ong zoals ik het hebben wil.
toen de ultieme test; met intercooler erbij kijken of de grille nog past.
ongelofelijk, het lijkt wel uitgedacht!!:+
daarna moest ik nokken, heb een tekeningetje gemaakt op m'n workstation:
en kan dus met een oliekoelersteun aan de slag.
toen was het tijd om nog wat aan de remmerij van de rode te kutten, en die paste ook nog net binnen.
en toen was het weer genoeg voor vandaag. je zou bijna zonder grille/voorbumper gaan rijden!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2009 00:11 #786451
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Hey Anjo, first of all, super project!
Ik zou het je niet na kunnen doen!
Om zo min mogelijk onzin in dit topic te plaatsen, reageer ik maar niet zo veel, ik snap toch niet zo gek veel van dat turbo-gedoe.
Ik wilde je het volgende hersenspinseltje niet ontnemen, wellicht ben je met plaatwerk net zo goed als met techniek.
Volgens mij ben je wel zo'n multi-talent.
Groetjes Alex.
p.s.:je mag dit gerust weg-modder-eten als het storen is.
Ik zou het je niet na kunnen doen!
Om zo min mogelijk onzin in dit topic te plaatsen, reageer ik maar niet zo veel, ik snap toch niet zo gek veel van dat turbo-gedoe.
Ik wilde je het volgende hersenspinseltje niet ontnemen, wellicht ben je met plaatwerk net zo goed als met techniek.
Volgens mij ben je wel zo'n multi-talent.
Groetjes Alex.
p.s.:je mag dit gerust weg-modder-eten als het storen is.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2009 00:16 #786453
door V300 register
Moet eerlijk zeggen dat ik het best geinig vind staan, beetje kadett coup? (niet verkeerd vind ik, wel lekker fout). Zat er ook al aan te denken....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2009 00:30 #786456
door V300 register
Anjo, is het mogelijk dat je dat bovenste radiatorsteuntje van de coup? afgekeken hebt? 
is nl. precies hetzelfde idee
werkt goed overigens.

is nl. precies hetzelfde idee
werkt goed overigens.
Moderators: Mark Smeets