Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;109023 schreef : ja het is echt onvoorstelbaar Jos, dit had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht! dit geeft me wel de kans om de gevonden roest vrijwel direct proffesioneel aan te pakken om de auto zo knetterhard te houden!
Erg slim. Als ik zie wat ik bij mij moet werken om alle roest weg te halen, en dan ben ik nog niet eens aan preventie begonnen... Gelukkig heb ik de auto als leer-project en niet als daily-driver anders zag het er uit

Je gaat je diff en versnellingsbak toch ook wel grondig poetsen neem ik aan he

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Laat staan als hij straks van 70 PK naar 140 PK gaat :no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wacht even, de belangrijkste reden; andere eindreductie waar ik wat mee wil experimenteren!AvdAkker;109032 schreef : dan heb ik straks een tweetal versnellingsbaken met 100% sper, en een goed nagenoeg nieuw open differentieel van jou erbij als spare
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;109035 schreef : mwah, ik verwacht niet dat die bakken veel/snel/hard zullen slijten:)
Ik had het meer over het differentieel. Bij drifters hebben die dingen nogal te lijden geloof ik..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
En dan vooral de foto's van het opgebouwde motorblok, nu heb ik er niet zo heel veel verstand van maar voor wat ik kan zien is deze auto echt nog superhard en bijna roestvrij:wtf:
Waarschijnlijk heb ik even wat gemist of het niet onthouden, ga je de hele auto strippen, alle (de heel weinige) roestplekken aanpakken en dan na de nodige verdere voorbereidingen de auto van een andere kleur voorzien?
De foto's zijn ook erg handig om te zien hoe alles in elkaar zit.
Gr; Wouter
EDIT: lees net dat je voorlopig de huidige lak erop laat zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.