show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2009 16:13 #784132
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2009 18:04 #784312
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Goed bezig, Anjo !
Is het heel lastig om je vooruit er uit te halen ?
hoelang ben je hier ongeveer mee bezig ?
Ik zit met het idee te spelen om mn vooruit eruit te halen om wat roest aan de paravan aan te pakken, vandaar.
Als het enigzins mogelijk is wil ik dit in 2 dagen doen...
Is het heel lastig om je vooruit er uit te halen ?
hoelang ben je hier ongeveer mee bezig ?
Ik zit met het idee te spelen om mn vooruit eruit te halen om wat roest aan de paravan aan te pakken, vandaar.
Als het enigzins mogelijk is wil ik dit in 2 dagen doen...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2009 20:57 #784344
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik heb van binnenuit het rubber uit de naad van de raamrand getrokken (daarvoor moet dashboard, a stijl en plastic hemel eruit) en toen geleidelijk rondom de ruit eruit geduwd met m'n onderarmen (krachtverdeling) de ruit stond binnen 5 minuten naast de auto, dash etc eruit halen is een half uurtje werk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2009 22:48 #784390
door Anjo van den Akker
het is zover, de ruilmotor is eruit en de motorruimte en het chassis hebben de eerste fase van reiniging doorstaan.
(uuh, oowjah de flits stond uit:cry3:)
ik heb her en der wel wat meer roest ontdekt door de hogedrukspuit, hier ben ik blij om, ik kan nu inventariseren wat en hoeveel plekken hij heeft en dan kan dat naderhand goed (lees; proffesioneel ??????) aangepakt worden. het is overal nog in bijzonder beginnende fase, dat ik er gezien de geringe kilometers die ik maak niet de moeite in zie om daar de auto nu pakweg 3 maanden langer voor stil te zetten en mezelf tegelijkertijd de financiele afgrond in help. het mag van mij dus nog even iets verder gaan "roesten" tot ik het geld bij elkaar heb om de hele zooi proffesioneel aan te pakken. het uit/inbouwen van de hele auto zit ik totaal niet mee, in totaal hooguit 2 weken werk in de avonden + fulltime weekenden, makkie!
ik praat overigens over deze plekken:
(er zat dus toch helaas wel ietsje meer als "vuil" :+)
na de clean met koudontvetter en de hogedrukreiniger:
en jaaaaaa dat subframe! als ik door de balken heen kijk zien de bouten er schoon uit, ik ga de gok dus wagen en de hele zooi eronderuit halen om ook het subframe te laten poedercoaten:)
en nog een keer, met de hand supercleaner ingepoetst (morgen nog een keer in het daglicht):
ik laat de auto morgen buiten zetten, kan hij nog even flink drogen het is binnen nog een beetje nat..
ik heb in de bekende V rand van de voorbalk nog het een en ander aan bagger proberen te reinigen, maar dat viel vies tegen. het hele middenstuk kan ik met de hand niet bij, ik ga het morgen proberen met een afwasborstel op een stokkie, iemand andere tools?
gisteravond heb ik ook nog een tweetal Sparco items besteld, een suede sportstuur (nu nog de handschoentjes) en een raamstreamer.
[ATTACH]1714[/ATTACH]
[ATTACH]1715[/ATTACH]
qua Sparco items zal het daar niet bij blijven trouwens:)
(uuh, oowjah de flits stond uit:cry3:)
ik heb her en der wel wat meer roest ontdekt door de hogedrukspuit, hier ben ik blij om, ik kan nu inventariseren wat en hoeveel plekken hij heeft en dan kan dat naderhand goed (lees; proffesioneel ??????) aangepakt worden. het is overal nog in bijzonder beginnende fase, dat ik er gezien de geringe kilometers die ik maak niet de moeite in zie om daar de auto nu pakweg 3 maanden langer voor stil te zetten en mezelf tegelijkertijd de financiele afgrond in help. het mag van mij dus nog even iets verder gaan "roesten" tot ik het geld bij elkaar heb om de hele zooi proffesioneel aan te pakken. het uit/inbouwen van de hele auto zit ik totaal niet mee, in totaal hooguit 2 weken werk in de avonden + fulltime weekenden, makkie!
ik praat overigens over deze plekken:
(er zat dus toch helaas wel ietsje meer als "vuil" :+)
na de clean met koudontvetter en de hogedrukreiniger:
en jaaaaaa dat subframe! als ik door de balken heen kijk zien de bouten er schoon uit, ik ga de gok dus wagen en de hele zooi eronderuit halen om ook het subframe te laten poedercoaten:)
en nog een keer, met de hand supercleaner ingepoetst (morgen nog een keer in het daglicht):
ik laat de auto morgen buiten zetten, kan hij nog even flink drogen het is binnen nog een beetje nat..
ik heb in de bekende V rand van de voorbalk nog het een en ander aan bagger proberen te reinigen, maar dat viel vies tegen. het hele middenstuk kan ik met de hand niet bij, ik ga het morgen proberen met een afwasborstel op een stokkie, iemand andere tools?
gisteravond heb ik ook nog een tweetal Sparco items besteld, een suede sportstuur (nu nog de handschoentjes) en een raamstreamer.
[ATTACH]1714[/ATTACH]
[ATTACH]1715[/ATTACH]
qua Sparco items zal het daar niet bij blijven trouwens:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2009 22:58 #784392
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Kaal horrrrrr! Ziet er toch verbluffend schoon uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2009 23:00 #784393
door V300 register
Dat woord 'poedercoaten' is zowat een cliffhanger aan het worden; elke keer als het ter sprake komt, duurt het hele project weer wat langer :+
maw HANG DIE MOTOR ER NOU ES IN
maw HANG DIE MOTOR ER NOU ES IN

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2009 23:04 #784396
door Anjo van den Akker
weet je wat het met dat soort dingen is, je krijgt er later spijt van als je het niet doet:+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2009 23:14 #784398
door V300 register
yep, zo'n subframe is zeker w?l de moeite waard om er onderuit te halen en te coaten.
voordeel is namelijk dat je in later stadium heel duidelijk scheurvorming kunt detecteren...
voordeel is namelijk dat je in later stadium heel duidelijk scheurvorming kunt detecteren...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2009 23:14 #784399
door Anjo van den Akker
is dat een stille hint :yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2009 23:17 #784402
door V300 register
mbt tot de kleur wel ja 
we want YELLOW
:lol:

we want YELLOW
:lol:
Moderators: Mark Smeets