Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik wil daar dus ook weer een cyclus van maken, en daarom plan ik dat voor volgend jaar. eerst de auto volledig strippen, dan het laswerk uitbesteden bij een proffesional (nog steeds enkel de brandstoftankophanging la en wielkast/dorpel rand ra!!), vervolgens direct naar de body shop en de spuitcabine. als de lak hard is naar het dinitroll station en dan pas weer opbouwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- de klinkers uit de straat te trekken,
- in een woeste rookwolk op te trekken,
- n?g meer banden te verslijten,
- de bijrijders de rit van hun leven te bezorgen,
- meer adrenaline als bloed in m'n aderen te hebben,
- 7 kleuren te schijten als je optrekt,

theroretieschiepower is rond de 145 pk met deze setup, maar ik wil hem dyno?n als de group a spec carb geplaatst wordt en de turbodruk wat omhoog gaat en dat gaat dus nog even duren want ik ga na de swap eerst met de remmen aan de slag:)
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;109055 schreef : theroretieschiepower is rond de 145 pk met deze setup, maar ik wil hem dyno?n als de group a spec carb geplaatst wordt en de turbodruk wat omhoog gaat
Voor m'n eerste gedachte na het lezen van die zin moet je effe dit filmpje bekijken, en dan van 1:34 minuut tot 1:39 minuut

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- de bijrijders de rit van hun leven te bezorgen
Helaas gaat dat dan aanstaande zaterdag nog even niet door (al heb ik het vermoeden dat het in de rode ook een leuke rit gaat worden)
Gr; Wouter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;109074 schreef : Helaas gaat dat dan aanstaande zaterdag nog even niet door (al heb ik het vermoeden dat het in de rode ook een leuke rit gaat worden)
Zou ik ook een stukje mee mogen rijden Anjo? Ik heb nog nooit in een vario gezeten en ben toch wel benieuw hoe dat rijdt.. En bij jouw weet ik zeker dat dat een positieve indruk achter laat

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;109077 schreef : Nu hij die enorme bak herrie (Kicker i.c.m. jumpstyle was het destijds?) eruit heeft gehaald wel ja
Juist jammer (voor mij dan), ik hou wel van een lekkere diepe bass :worship:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-