show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2009 19:57 #783600 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Gooi de achterklep dan een keer hard dicht, komt 'ie er zo uit zetten.

Is misschien wel een goed idee om die ruit eruit te halen voor er ongelukken gebeuren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2009 23:55 #783649 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik heb even wat zitten wikken en wegen, en ik kom zaterdag gewoon met de blauwe naar de bbq:f het straten wordt morgen afgerond hoorde ik net, dus ik zou vrijdag vrij kunnen vragen om de boel te verhuizen, alleen moet ik dan overdag ook nog heen en weer naar utrecht dus veel tijd om flink wat te doen blijft er dan niet over. de week erna heb ik doordeweeks ook al een paar dingen staan in de avonden dus al met al zou ik er weinig mee opschieten met die ene week.

kan ik vrijdagmiddag op m'n gemakkie naar utrecht de gecoate spullen ophalen, zaterdag de bandjes om de duvedec velgen laten leggen. doordeweeks tussendoor op m'n gemakkie het blok h?lemaal afmaken en dan de vrijdag vrijnemen en het hele weekend er na vol tegenaan!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2009 00:21 #783651 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
uuh, owja. de bbq is volgende week pas:wtf2:

weet je, ik ga gewoon eerst even slapen kijk ik morgen wel verder:lol:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-06-2009 01:12 #783653 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;108671 schreef : uuh, owja. de bbq is volgende week pas:wtf2:

Ik durfde al niet te reageren omdat het zo laat was.. Maar ik had het dus toch goed gelezen ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2009 17:34 #783724 door Anjo van den Akker
:D

idd.

heb morgen vrij gevraagd, let the games begin:yesyes:.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 12:36 #783822 door Anjo van den Akker
EINDELIJK!!!

vanmorgen was het zover, eindelijk de rest van de bende verhuisd richting de loods en de auto erachteraan!

ik heb de zooi gelijk een beetje ingericht en ben alvast begonnen met demonteren. ik ga zo eten en na het eten eerst eventjes langs Van Rijn Coatings, de velgen zaten nog in de oven spannendddddd!!

even wat fototjes:

nog van vorige week zondag, toen de homokineet la losviel, van je vrienden moet je het hebben :humor: (ze hebben wel geholpen met duwen, weer een pluspuntje:worship:)

alvast wat bende:

zou dit ook passen (1952 caddilac achteras)

de auto op z'n plek:

en het resultaat na een half uurtje klussen:

als het goed is komt Paul vanavond de motortakel brengen :worship: en dan gaat morgen het motortje eruit.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 12:43 #783824 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat zeiltje matched wel mooi bij je lak! :D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 13:46 #783844 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ondanks dat het een super project is, vindt ik het voor de mooie 218-5 toch wel pijnlijk. Zie hem daar schitteren! Maargoed, daar hebben we het al over gehad, dus ik zal geen ouwe koeien uit de sloot halen;)

Succes!

(het resultaat zal ongetwijfeld ook schitterend zijn!;))

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 14:13 #783846 door Anjo van den Akker
een schrale troost Doeke, iig de rest van dit jaar zal hij in 218.5 blijven schitteren

motorruimte een stukje kaler

wie kent het niet, roest aan de accubak.

tadaaa:

enkel wat roestwateraanslag omdat ik enkele weken geleden de hele motorruimte in het water gezet heb knetterhard gewoon!

ook de gehele andere zijde valt weinig aan te merken.

en de berg met verwijderde onderdelen wordt steeds groter

nog even de uitlaat, motorsteunen en aandrijfas los en dan kan 't blokkie er al uit. nu even pauze, en straks naar Van Rijn.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-06-2009 14:16 #783847 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Wat een prachtige ruimte om in te sleutelen Anjo!

Heb je daar ook wat licht zodat je 's avonds als je wilt ook nog lekker aan de auto bezig kunt zijn?

En,en,en hoe zien de velgen eruit?

Leuk gezicht zo, al die vrienden die meehelpen duwen, wel fijn.

Gr; Wouter

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC