Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-

Wanneer je blokken van 6 cm uit massief staal maakt wegen ze ongeveer 3kg per stuk. Blokken van 4cm wegen dan dus ongeveer 2kg per stuk. Voor 't afgeveerd gewicht niet leuk dus.
Ik ben van plan de blokken er gewoon compleet onderuit te halen en hem op een andere manier te gaan verlagen; daarover later meer.
Ik kan het nog sterker vertellen: ik had de blokken al voor je klaar liggen

Die hydrauliekslang; da's goeie. Die heb ik ook gebruikt voor m'n oliekoelert :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;108264 schreef : dus ik neem aan dat het dan ook een grapje is

is voor de rode.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;108264 schreef : (...)
Wanneer je blokken van 6 cm uit massief staal maakt wegen ze ongeveer 3kg per stuk. Blokken van 4cm wegen dan dus ongeveer 2kg per stuk. Voor 't afgeveerd gewicht niet leuk dus.
(...)
onafgeveerd gewicht bedoel je hoop ik, Erik

Zo'n stukje staal is wel leuk om je voorkant mee te verlagen.
Gewoon in je voorbalk lassen, zakt je auto gelijk 2cm. Ook leuk als je eens ergens tegenaan rijdt: dat geeft gegarandeerd eerder mee dan die balk

- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;108270 schreef : onafgeveerd gewicht bedoel je hoop ik, Erik
Zo'n stukje staal is wel leuk om je voorkant mee te verlagen.
Gewoon in je voorbalk lassen, zakt je auto gelijk 2cm. Ook leuk als je eens ergens tegenaan rijdt: dat geeft gegarandeerd eerder mee dan die balk
Jammergenoeg kost 't dan ook nog banden, remmen en brandstof

Inderdaad bedoel ik onafgeveerd gewicht......NU hebben we 't wel over afgeveerd gewicht

......ik ben er af en toe niet helemaal bij vandaag.......................BROAAAARRR PSSSSJJJJHHHHHTTTT!!!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die kit kan op de een of andere manier slecht tegen water, want als ik de auto was komt het er elke keer weer wat onder het rubber uit zetten. nu heb ik het net even met een meer bewuste blik onderzocht en volgens mij is zelfs het rubber niet origineel. dit is namelijk massief rubber en niet voorzien van de welkbekende pees met vlakke sierstrip.
zit erover te denken om iig de ruit eruit te halen, het rubber schoon te maken en met correcte ruitenkit weer te monteren. 2e optie is contact op nemen met een raamrubberboer en hem een stukje van het originele correcte rubber onder de neus houden, heb ik alleen geen sierstrip.
- V300 register
- Verbannen
-

Kijk wel uit met je raam er uit halen. De kit kan behoorlijk vastzitten waardoor de ruit onmogelijk te verwijderen is zonder scheuren.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-