show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-04-2011 12:13 #869662
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Aan de ene kant zwaar balen natuurlijk, het positieve er aan is dat je nu de 340T weer verder kan ontwikkelen en testen om bij een volgend (drift) evenement en de Elandrun er zeker van te zijn dat je het de gevestigde orde moeilijk gaat maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2011 19:10 #869687
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
nja, weer wat geleerd.
wat nu gebroken is samen met de kabelbevestiging van de koppeling qua motorisch/aandrijving het enige wat ik origineel gelaten heb of niets aan heb verbouwd....
moet dus ?lles zelf maken, dan blijft het tenminste heel:+
filmpje van rond(je) 2 vanaf de tribune:
[youtube]nKOO9_0XrDQ[/youtube]
ga binnenkort dus ook "preventief" wat nieuws maken om die kunststof koppelingskabelhouder te vervangen:D
@ Niels, die ibiza was idd behoorlijk irritant. mwa ach, denk dat ik ivm de sidepipe er nog steeds zelf het meeste last van heb: ik heb weer wat te lassen...
wat nu gebroken is samen met de kabelbevestiging van de koppeling qua motorisch/aandrijving het enige wat ik origineel gelaten heb of niets aan heb verbouwd....
moet dus ?lles zelf maken, dan blijft het tenminste heel:+
filmpje van rond(je) 2 vanaf de tribune:
[youtube]nKOO9_0XrDQ[/youtube]
ga binnenkort dus ook "preventief" wat nieuws maken om die kunststof koppelingskabelhouder te vervangen:D
@ Niels, die ibiza was idd behoorlijk irritant. mwa ach, denk dat ik ivm de sidepipe er nog steeds zelf het meeste last van heb: ik heb weer wat te lassen...

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-04-2011 19:31 #869689
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Mooie beelden van je eerste rondje!
Ook wel mooi om te merken hoe rustig je blijft ondanks de problemen op dat moment, respect :y:
Ook wel mooi om te merken hoe rustig je blijft ondanks de problemen op dat moment, respect :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-04-2011 20:28 #869697
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Welk merk/ model meters zijn dat eigenlijk anjo?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-04-2011 21:15 #869870
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
He Anjo, hier nog wat interessants over gordels 
www.schroth.com/installation-instructions/en/index.html

www.schroth.com/installation-instructions/en/index.html
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2011 13:11 #870303
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik had gisteren avond het genoegen om een stukje mee te mogen blazen met dit monster...:wtf::eek::yummie:
Wat loopt dat lekker zeg! Ik denk dat hij ietsje sneller is als een 360... :hmmz:
Het verschil tussen het gewicht van een B200 en een B14+ in het vooronder merk je zelfs op de bijrijdersstoel erg goed. In snelle bochten lijkt het alsof Anjo de stabilisatorstang er onder heeft zitten die ik er onder heb, terwijl hij er helemaal geen heeft. Ik zou mijn B200 nu ik dit gemerkt heb zo opgeven voor een B14 met gelijk vermogen!
Wat loopt dat lekker zeg! Ik denk dat hij ietsje sneller is als een 360... :hmmz:
Het verschil tussen het gewicht van een B200 en een B14+ in het vooronder merk je zelfs op de bijrijdersstoel erg goed. In snelle bochten lijkt het alsof Anjo de stabilisatorstang er onder heeft zitten die ik er onder heb, terwijl hij er helemaal geen heeft. Ik zou mijn B200 nu ik dit gemerkt heb zo opgeven voor een B14 met gelijk vermogen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2011 18:02 #870319
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
en ik moest nog rustigaan doen ook want de koppeling ging boven 5000rpm slippen:+
hoop (en denk) dat het met afstellen opgelost is, want anders is het sinterplaatkoppelingetje dat er nieuw in is gegaan (samen met nieuwe drukgroep etc) en tot 250pk geschikt niet sterk genoeg:D
hoop (en denk) dat het met afstellen opgelost is, want anders is het sinterplaatkoppelingetje dat er nieuw in is gegaan (samen met nieuwe drukgroep etc) en tot 250pk geschikt niet sterk genoeg:D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2011 20:50 #870566
door Anjo van den Akker
turbodruk is inmiddels verhoogd naar 0,7 bar onder de gasklep. nu al een behoorlijk verschil, opspoelen gaat vele malen rapper en er is zeer nadrukkelijk meer vermogen dat ook nog eens harder in komt bij volle druk, ga het geleidelijk omhoog brengen naar ca 0,9 bar onder de gasklep. daarna loopt de rendementskromme van de carburateur zelfs met een andere sproeierbezetting behoorlijk af, heeft geen zin om er meer druk in te pompen, slijt de turbo alleen maar van:D eerst flink verder met de 343 en een ander tussenproject, daarna ga ik daar wat aan doen.
nog wat fototjes van afgelopen week
gisteravond na een wasbeurtje en een rondje trim detailer
komt enorm veel stuifmeel in de lucht de afgelopen week, was niet vrolijk toen ik vanmiddag thuiskwam om te lunchen en beide auto's weer onder de groene zooi zaten:snif:
nog wat fototjes van afgelopen week
gisteravond na een wasbeurtje en een rondje trim detailer
komt enorm veel stuifmeel in de lucht de afgelopen week, was niet vrolijk toen ik vanmiddag thuiskwam om te lunchen en beide auto's weer onder de groene zooi zaten:snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2011 00:29 #870573
door V300 register
Ik word nieuwsgierig:)
AvdAkker;173829 schreef : eerst flink verder met de 343 en een ander tussenproject
Ik word nieuwsgierig:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2011 07:58 #870580
door V300 register
Wordt tijd voor EFI icm ITB's, Anjo

Moderators: Mark Smeets