Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en dan met alles erop
en half aangesloten
het begon daarna te schemeren, maar heb ook al gestart en de turbo op z'n gemak in laten draaien. daarna een stukje wezen rijden en bevalt eigenlijk best:) hoop wel dat de HKS dumpvalve bij een hogere druk als de huidige 0,5 bar wat meer lawaai gaat maken:D was onderweg naar huis, af en toe wat doortrekken maar hield me toch een klein beetje in omdat er al een tijdje een auto achter me zat; reed het dorp in, ineens wat gesein achter me en vervolgens stop politie in de binnenspiegel. praatje over het hoe en wat met de stoelen en gordels gedaan en ik mocht weer verder rijden:)
nu eff een tankje benzine leegrijden en dan de druk wat opschroeven:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Heb je abonnement bij de politie in Benschop?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
morgen ook video's trouwens!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;172431 schreef : Ziet er goed uit Anjo. Ben zeer benieuwd naar het geluid.
Heb je abonnement bij de politie in Benschop?
NOG niet!:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Dat klinkt (voor jou alvast letterlijk) een stuk beter, en zoals al gezegd nu elke avond een lekker stuk rijden, houd je de druk tijdens de Elandrun ook op een halve Bar of verhoog je die al voor die tijd naar ca 1 Bar?
En voelt/klinkt de auto/motor nu anders dan met de set-up van vorig jaar?
Wat beeldmateriaal met geluid is natuurlijk helemaal mooi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vind de nieuwe korte schakelgangen iig superrelaxt rijden! door de grotere turbine komt het ding ietsje later op gang; maar verwacht daar weinig problemen mee, moet daar nog wat meer mee gaan spelen.
na het inrijden gaan we als tussenstap naar 0,9 bar; kijken of dat met de originele sproeierbezetting goed gaat, daarna weer wat druk erbij en wat met de sproeiertjes klooien en daarbij heeeul goed de AFR meter in de gaten houden:)
scheelt ook dat er nu een werkende detonatie-feedback is naar de Renix, ook dat geeft iets meer zekerheid:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
[youtube]zJXO7BFTdi0[/youtube]
klein stukje toeren, let wel; max 0,5 bar laaddruk en de kmteller klopt niet:+
[youtube]Qw_IAEM73RI[/youtube]
op 2200rpm begint hij druk te leveren en op 3700rpm 0,5 bar. vind dat vrij traag. of nja, het komt nog niet met de explosie die ik verwacht had. wellicht dat het anders is als de druk wat hoger geschroefd wordt, anders ga ik overwegen om de standaard nokkenas weer te plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Ik hou ervan als auto's lekker door pruttelen tijdens het uitrollen, lekkah pittig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.