Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
geintje

Ziet er goed uit, groot verschil met dat blokje dat je er uit tilt! Ik ben groot fan van je oplossing voor die koelslangen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dan wil ik wel eens weten wat anjo doet met een 2 liter..Wouter76;169531 schreef : De tam gemaakte 340 word weer getransformeerd in een wild beest !!!
[ATTACH]3033[/ATTACH]
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;169600 schreef : dan wil ik wel eens weten wat anjo doet met een 2 liter..
Of een 2.3 turbo

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
koelwaterpijp verbouwd.
en in de motorruimte even aan de gang geweest.
motortje is eerst weer even van de steunen afgehaald om 2 NOS 1.7 achterste motorsteunen te monteren:)
vandaag ook de onderdelen voor de olietoevoerleiding binnen gekomen, dus ook daar kan ik lekker mee verder:) RVS-omvlochten teflon slang, normaal heb ik daar een spuughekel aan omdat je van die lelijke blauw/rode aansluitnippels bij krijgt. deze leverancier had gelukkig ook zwart:)
siliconen koppelslangetjes voor de carburateur waren wat krapjes bemeten en toen ik er per ongeluk ook nog een scheur aan de binnenkant duwde ben ik er maar mee gestopt:D ff wachten op het volgende pakketje dus met 3 nieuwe slangetjes (stukje tussen waterpomp en turbo moet ook opnieuw, 45gr knik zit niet in het midden)
heb ook "ergens" een doosje liggen met 4 rvs boutjes voor de dynamo en de aansluitnippels voor het inlaatspruitstuk (1 loze doorvoer voor alle accesoires en 1 met terugslagklep voor de rembekrachtiger) nu moet ik er nog achter komen waar "ergens" is, heb geen flauw idee meer:humor: