Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben benieuwd hoe dit wordt na een keertje lekker heet stoken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
+1Bodejodel;167209 schreef : Dat ziet er mooi uit, zeker voor de onmogelijke hoeken waarin je soms moet lassen!
binnenkort een nieuwe olieafscheider in elkaar lassen, dat is rechtoe-rechtaan; ben razend benieuwd hoe het er dan uit ziet aangezien ik zowat alleen nog maar buiswerk over grotere afstanden gelast heb:D
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

PS: Wat zou dan het uurtarief van die heren zijn van je vorige spruitstuk :+
- V300 register
- Verbannen
-
Deze thread was 1 vd eerste die ik opende en ik heb hem bijna helemaal gelezen... f#king bruut; Gaaf project, mooie mentaliteit, goeie kennis van zaken en materialen. Over smaak valt uiteraard te twisten, want ik vind zelf niet alle uiterlijke keuzes even fantastisch maar de technische kant is fabelhaft. Complimenten.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik had voor afgelopen zondag enorm veel plannen om flink wat werk te verzetten, maar uiteindelijk zijn we zaterdagavond met 150 man/vrouw (3 volle touringcars) naar de time-out in gemert gereden en lag ik na een wild avondje stappen zondag de hele dag nog zo kort als een koekie op m'n nest:halo:.
vanavond maar wat gedaan dus, eerst spruitstuk van de 15mm dikke staalplaat gescheiden en het spulletje is nauwelijks kromgetrokken, valt me reuze mee! weet wel zeker dat dit na 2x warm stoken wel uitgloeit. bij het monteren op het blok trok de flens iig gelijk weer recht dus het lijkt erop dat het spruitstuk dus echt "klaar" is...
daarna maar begonnen aan de her-plaatsing van de wastegateactuator, na wat passen meten en hechten heb ik best wel een stukje kunst van een steuntje gefabriceerd al zeg ik het zelf (helaas geen foto's, volgt nog) maar toen ik na het aflassen in de motorruimte ging kijken hoe het ding uitkwam bleek er 3mm tussen actuator en chassisbalk te zitten; veuls te weinig... heb daarna maar de handdoek in de ring gegooid, weet nu iig wel waar de wastegate dus wel te plaatsen is; dus 2e poging volgt als de motor op de bok staat (tegelijk met de olieretourpijp vanaf de turbo)
maar eerst zijn er weer wat andere dingetjes aan de beurt, misschien morgenavond weer even klooien:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ziet er fraai uit zo, one down, many still left to go..., gaat vast helemaal goed komen met het nodige passen en meten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ziet er tof uit!!! :worship: