Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-

Keep 'm coming!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
auto ff aan het infuus:D
en gemonteerd
en gelast
met enkel de 2 oude bevestigingssteuntjes stond hij wat slap doordat het binnenplaatwerk van de voorbalk wat mee kon bewegen. kan nu zonder problemen op de steun gaan staan terwijl alles gewoon op zn plek blijft, ook weer opgelost dus:)
heb de aansluitnippels gevonden in een verdwaald doosje maar de 4 RVS boutjes voor de dynamo lagen er niet bij! was het zoeken wel zat dus heb maar even een paar nieuwe gemaakt:D
dus deze aanblik:
is def. voorbijyeehaa!
moet wel nog een ander koelvinnetje laten poedercoaten, er is vorig jaar zomer een keer een boutje losgetrild en die heeft het vinnetje wat aangetikt en verbouwd:D
maargoed, voorlopig kan de dynamo er ook weer op.
en gelijk wat wijzigingen in het brandstoftraject, iets sterkere brandstofpomp en een kingsize filter; old vs new:
wil onder de auto een soort van bracket maken voor het filter en de pomp, incl afscherming zodat beiden niet meer direct blootgesteld worden aan de elementen.
- V300 register
- Verbannen
-
ik las het heel eventjes verkeerdAvdAkker;170365 schreef : ...wil onder de auto een soort van raket maken...

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
want ik was vergeten ...
een gaatje te boren:D
voor de EGT sensor:)
daarna kon ie er weer op, special tool om de moertjes vast te zetten ook afgebeeld:humor:
daarna wat bochtjes gezaagd
auto op werkhoogte gebracht
1e paar bochtjes van de downpipe gepositioneerd
uitlaat op werkhoogte gebracht
"van daar naar hier"
wat toch best mooi loopt
en de downpipe in z'n geheel; helemaal gehecht
vanavond wil ik nog even verder met de RVS lambda bung positioneren en het hele ding aflassen, is zien hoe ver ik kom.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Maar dan die Hazet sleutel, beetje zo'n dure sleutel in twee?n zagen, heb je geld teveel ofzo? :+
Ik tel de dagen af tot de 3e april :woei:
Ow enne EGT = Exhaust Gas Temperature?
En wat kun je precies doen als je de waarden weet die deze sensor af gaat geven?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Anjo, waarom bestaan er geen veerpootbruggen voor dit soort auto's? voglens mij zijn ze super makkelijk te maken (of passend te maken vanaf een golf veerpootbrug) en het maakt je auto zooveeel stijver!
- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;170463 schreef : Anjo, waarom bestaan er geen veerpootbruggen voor dit soort auto's? voglens mij zijn ze super makkelijk te maken (of passend te maken vanaf een golf veerpootbrug) en het maakt je auto zooveeel stijver!
Jij leest het forum nog te kort!