Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en het eindresultaat:)
[youtube]A_JNOIbtedk[/youtube]
downpipe eronder, incl steun bij staartstuk
brandstofpomp en filter incl afscherm/bevestigingsplaat onder de auto
daarna de uitlaat gemonteerd en gelijk maar de eindtip anders afgeslepen
in de motorruimte wat verder gegaan
t begint al ergens op te lijken:)
heb wel m'n gaskabel gemold, 2 losse draadjes zijn ca 4cm van de bevestiging gebroken, de puntjes daarvan blijven nu bij 3/4> gas af en toe hangen aan de teflon geleideslang.... dat risico ga ik niet nemen, even een nieuwe kabel bestellen dus.
nu nog een paar dingen in RVS bewerken en nog een keer onder de auto om de vlotterunit om te wisselen en de brandstofslangen netjes knopen en aansluiten en het een en ander afmaken in de motorruimte:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
wat een fantastisch project ?n product
die van mij is ook blauw, zou je het doorhebben? :halo:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heb je nu het kachelhuis van een 343 ingebouwd?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
kachelhuis is mk2 340, lijkt qua uiterlijk op die van een 343/345 maar die heeft een vlakke middelste bovenplaat en L+R een aparte waterafvoer, die van een 340/360 heeft in dat middelste deel een soort van ingegoten goot en samen met de bakken aan de zijkant een centrale waterafvoer, recht onder de kachelmotor.
moest er wel in anders had ik geen ruimte voor de downpipe:D
- Mark Smeets
- Moderator
-

Ziet er weer goed uit ouwe! En wat een tempo voor iemand die ziek is

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;171127 schreef : thx:)
kachelhuis is mk2 340, lijkt qua uiterlijk op die van een 343/345 maar die heeft een vlakke middelste bovenplaat en L+R een aparte waterafvoer, die van een 340/360 heeft in dat middelste deel een soort van ingegoten goot en samen met de bakken aan de zijkant een centrale waterafvoer, recht onder de kachelmotor.
moest er wel in anders had ik geen ruimte voor de downpipe:D
Zo'n bak heb ik ook in m'n 345, precies dezelfde als jij in je auto hebt maar ik heb de ruitensproeiers er nog in zitten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
check foto 8 / 9:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En dan vooral die foto's van de DP, ik zat er al aan te denken de film camera en een statief mee te nemen naar de Elandrun maar die twijfel is nu ook helemaal weg, mooi de dagen na 3 april youtube vol gooien met een hoop BROARRRRRR en PSSSJJT, en het geluid van gillende banden.
Zo'n shortshifter kan toch vast weer iets tijd schelen bij het schakelen, kunnen de synchromeshes dat ook goed aan?
Heb ik trouwens ook zo'n shorthshifter maar dan automatisch, schakeltijden van enkele millisecondes :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;171136 schreef : En dan vooral die foto's van de DP, ik zat er al aan te denken de film camera en een statief mee te nemen naar de Elandrun maar die twijfel is nu ook helemaal weg, mooi de dagen na 3 april youtube vol gooien met een hoop BROARRRRRR en PSSSJJT, en het geluid van gillende banden.
DOEEEEN zeg ik U! :yesyes: