show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2010 23:28 #844245 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;154021 schreef : geen van de 2 spoilers gaat er in originele staat op geschroefd worden

Dat is je geraden! :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2010 23:35 #844246 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik heb 2x mk3 front spoiler hea; die van jou is ietsje minder gehavend/stijver als de mijne dus dat was makkelijker om het een en ander mee uit te proberen/passen op de auto;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2010 01:06 #844260 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Je kan natuurlijk ook mistlampen in die gaten voor de mistlampen doen eh :+




..Of zou dat heel flauw zijn?:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 01:15 #844262 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik heb een gruwelijke hekel aan overdadige/extra lichtpartijen, zeker op deze auto aangezien het totaal niet past bij het design dat ik voor ogen heb.
enige extra licht op een auto is voor mij onder de auto; neon verlichting:+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 11:38 #844281 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Wat mij er in ieder geval aan opvalt is dat het -mijns inziens tenminste- heel goed lijkt als de bodykit een afwijkende kleur heeft t.o.v. de rest van de carrosserie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2010 14:03 #844297 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
deze kleur metallic is niet meer lang aanwezig op deze auto(heb ik een blauw metallic vermoeden van!!)..anjo weet er wel een betere kleur voor..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 14:22 #844301 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

volvofiel;154075 schreef : Wat mij er in ieder geval aan opvalt is dat het -mijns inziens tenminste- heel goed lijkt als de bodykit een afwijkende kleur heeft t.o.v. de rest van de carrosserie.

dat kan inderdaad best mooi staan, dat effect werkt het beste in glanzend zwart.

op een 300 krijg je dat gewoonweg niet mooi voor elkaar, je moet voor dat effect zowieso rondom de carosserie gaan (dus ook wielkastranden al dan niet verbreed meepakken), de extern gemonteerde bumpers op een 300 verpesten dan alleen die hele look. icm versmolten bumpers en grote/agressieve velgen staat het w?l geweldig; neem bijv deze AE86 als voorbeeld:





nee, het lijnenspel van een 300 maakt het er niet makkelijker op om hem bruut/laag/agressief te laten tonen. ik zit er nu zelfs al aan te denken om het gehele dak 6cm te laten zakken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 22:49 #844612 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Cool een topchop bij een 300 heb ik volgens mij nog niet eerder gezien... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2010 21:41 #845491 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
heb nog wat zitten klooien aan het ding,

ga het een en ander plug & play maken in de motorruimte met hulp van de firma Deutsch.

zijn naar mijn mening de allerbeste automotive stekkers die er zijn! 100% waterdicht, zeer goede klemwerking, goed gebruiksgemak etc.

koelwatertemperatuursensor


op 't blok


oliedrukschakelaar & olietemp-sensor incl de bijbehorende flutconnectors die er enkele sec later afgeknipt werden:+


incl verlengbus op 't blok, was nog een helse zoektocht naar een M14x1.5 snijmoer! gek genoeg hadden we wel een M14x1.5 tap liggen..


oliedruksensor:


uitlaat is ook zga af


die V-band flenzen blijven kutwerk om te doen, heb nu in totaal 2 flenzen verprutst maar wel d? manier gevonden om die dingen er fatsoenlijk aan vast te krijgen.


nu nog wat klein spul regelen waaronder betere tapeinden e.d. morgen de downpipe steun nog maken, dan kan daarna al het RVS naar het beitsbad en als dat spul terug is kan er tenminste het een en ander echt gemonteerd worden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-09-2010 22:22 #845497 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Mooi zeg die stekkers, ziet er erg proffesioneel uit!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD