Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is je geraden! :+AvdAkker;154021 schreef : geen van de 2 spoilers gaat er in originele staat op geschroefd worden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
..Of zou dat heel flauw zijn?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
enige extra licht op een auto is voor mij onder de auto; neon verlichting:+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat kan inderdaad best mooi staan, dat effect werkt het beste in glanzend zwart.volvofiel;154075 schreef : Wat mij er in ieder geval aan opvalt is dat het -mijns inziens tenminste- heel goed lijkt als de bodykit een afwijkende kleur heeft t.o.v. de rest van de carrosserie.
op een 300 krijg je dat gewoonweg niet mooi voor elkaar, je moet voor dat effect zowieso rondom de carosserie gaan (dus ook wielkastranden al dan niet verbreed meepakken), de extern gemonteerde bumpers op een 300 verpesten dan alleen die hele look. icm versmolten bumpers en grote/agressieve velgen staat het w?l geweldig; neem bijv deze AE86 als voorbeeld:
nee, het lijnenspel van een 300 maakt het er niet makkelijker op om hem bruut/laag/agressief te laten tonen. ik zit er nu zelfs al aan te denken om het gehele dak 6cm te laten zakken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ga het een en ander plug & play maken in de motorruimte met hulp van de firma Deutsch.
zijn naar mijn mening de allerbeste automotive stekkers die er zijn! 100% waterdicht, zeer goede klemwerking, goed gebruiksgemak etc.
koelwatertemperatuursensor
op 't blok
oliedrukschakelaar & olietemp-sensor incl de bijbehorende flutconnectors die er enkele sec later afgeknipt werden:+
incl verlengbus op 't blok, was nog een helse zoektocht naar een M14x1.5 snijmoer! gek genoeg hadden we wel een M14x1.5 tap liggen..
oliedruksensor:
uitlaat is ook zga af
die V-band flenzen blijven kutwerk om te doen, heb nu in totaal 2 flenzen verprutst maar wel d? manier gevonden om die dingen er fatsoenlijk aan vast te krijgen.
nu nog wat klein spul regelen waaronder betere tapeinden e.d. morgen de downpipe steun nog maken, dan kan daarna al het RVS naar het beitsbad en als dat spul terug is kan er tenminste het een en ander echt gemonteerd worden.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-