Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zat nog behoorlijk te tobben met de reductie van 3" naar 2,5" wat op een V-band flens gelast moest worden, ging totaal niet lekker en die heb ik daarna overnieuw gedaan met een nieuwe flens + reductiestuk:D.
het werd nog erger toen ik wat te enthousiast het flexibele stuk aan zo'n flens vast probeerde te lassen, daar zit ik nu een nieuwe voor te bestellen aangezien die niet meer te redden is:(
nog wel voorlopig weer even werk, hitteschildjes zetten, downpipe afsteunen, wat montagewerk in de motorruimte, RVS olieafscheider fabriceren etc.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kunst!setsunakaede;152402 schreef : Wow @ laatste foto! Mooi shot zo met al dat glimmende pijpwerk, en dan de turbo + hemel

(jammer dat je je stuurhuis niet even schoongemaakt hebt voor de foto... :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
(en komt nog een aangepast stuurhuis onder met nieuwe hoezen, dus wou me er niet al te druk om maken)
nieuwe stukken flex zijn besteld, ben benieuwd wanneer ze binnen komen. dit keer een variant genomen waar reeds kleine stukjes pijp aan gelast zijn, dan hoef ik daar zelf niet meer mee te tobben:+ en van de week ook nog 2 gele patronen besteld, kan ik daar zachtjesaan ook mee aan de gang.
realiseerde me vandaag tijdens een ouwehoerpraatje met wat maten van me dat er echt nog een t? lange lijst is van spul dat nog aangepakt moet worden, toch lastig om me ergens goed op te focussen op die manier. hou het voorlopig nog maar even bij het motorische gedeelte, dan kan ik in ieder geval weer vrolijk verder met aandrijfassen versplinteren.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
tot nog toe heb ik met de 3000km pas 1 aandrijfas naar de hel geholpen, valt bijzonder mee dus. niet al teveel met de koppeling kloten scheelt enorm in de levensduur.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
En eh. zoveel goede alu assen zijn er niet meer.