Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Geen dank, ik heb een gezellige dag en lekkere hamburgers gehad... En mijn dash heeft als het goed is nu ook alle poly gezien die die nodig had :groovy:AvdAkker;153314 schreef :
(...)
met grote dank aan Diede
(...)
Overigens zijn mijn handen weer aardig schoon geworden, na 2 beurten garagezeep en een afwasje
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
neen, deze gaat zo op de auto zodat ik m'n eigen klep onder handen kan nemen;)volvo freak;153317 schreef : in ieder geval eerst ontblemen anjo kennende..
naderhand misschien ontblemen, ik heb nog geen 340GL typeplaatje op m'n gereedschapskist:)
ik proefde net op de barbeque dus gewoon poly:D, en iedereen mij raar aankijken alsof het vlees bedorven was hahahhaahahasetsunakaede;153330 schreef : Overigens zijn mijn handen weer aardig schoon geworden, na 2 beurten garagezeep en een afwasje
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ruik het nu ook nog!
maar dat komt volgens mij eerder doordat mijn vers gepoly'de dash een meter achter mij in mijn kamer ligt uit te wasemen:humor:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
diede..je weet toch dat je moet ventileren?:yesyes:setsunakaede;153349 schreef :
maar dat komt volgens mij eerder doordat mijn vers gepoly'de dash een meter achter mij in mijn kamer ligt uit te wasemen:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar poly meurt gewoon flink.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nog wat fototjes van de motorruimte op dit moment:crazy1:
dat zit dan wel weer vast; maar er komen nieuwe slangen (tikje soepeler; max 160 bar)
daarna was het "kies de frontspoiler"
het verbeterpunt voor meer rijwind op de intercooler is iig wel geslaagd denk ik:D
geen van de 2 spoilers gaat er in originele staat op geschroefd worden aangezien ze allebei pluspuntjes tegenover elkaar hebben maar geen van beiden naar m'n zin zijn, heb dankzij die foto's iig weer genoeg denkvoer om te kijken hoe ik dit op ga lossen. wel weer lastig te zien zo, aangezien de neus nog ruim 5cm omlaag gaat.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben benieuwd naar wat je gaat doen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als je alleen al naar de zijkanten kijkt:
de mk2 spoiler laat het front heel breed ogen
de mk3 spoiler laat het front vrij hoog en smal ogen
nadeel van mk2 spoiler is dat je blijft tobben met die kentekenplaat/mistlampgaten
nadeel van mk3 spoiler is dat hij de auto niet "breed" genoeg maakt
de voordelen van beide spoilers hou ik ff voor mezelf omdat ik die ga combineren en veranderen om het front breder en de auto lager te laten tonen, zit vooral te twijfelen over de mistlampgaten. cleanen of vermaken als airduct oid; idem voor de kentekenplaat, in het midden houden of met een amerikaanse plaat aan de zijkant.
en tot slot moet het ook nog eens bij de zijskirts gaan passen, maar die worden ook niet zoals origineel dus dat komt wel goed denk ik:)