Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lijkt wel erg veel op een gevalletje SS Autochrome.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ben benieuwd wat de leverancier zegt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat had gekund, was ook m'n eerste reactie maar is uitgesloten.Ovlov 3.6L;156113 schreef : Het zou ook nog kunnen dat het spruitstuk TE LANG in het beitsbadje heeft gelegen!!!
't is een vrij proffesionele installatie waarbij elektrisch de bakken/lijnen in en uit het bad gehaald worden bij een vooraf ingestelde tijd, hierdoor heeft de lijn ook een vaste doorlooptijd naar het volgende bad (dit is vooral om bij grote series producten een gelijke finish te geven). die tijd wordt adhv de materiaaldikte wel aangepast maar die man doet niet anders en wat echt RVS is ziet er afgezien de vervuiling door de nep-rvs flens bijzonder goed uit; schoon maar niet aangetast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;156129 schreef : dat had gekund, was ook m'n eerste reactie maar is uitgesloten.
't is een vrij proffesionele installatie waarbij elektrisch de bakken/lijnen in en uit het bad gehaald worden bij een vooraf ingestelde tijd, hierdoor heeft de lijn ook een vaste doorlooptijd naar het volgende bad (dit is vooral om bij grote series producten een gelijke finish te geven). die tijd wordt adhv de materiaaldikte wel aangepast maar die man doet niet anders en wat echt RVS is ziet er afgezien de vervuiling door de nep-rvs flens bijzonder goed uit; schoon maar niet aangetast.
Da's duidelijk, maar wel zwaar kut.
Ben benieuwd hoe dit verhaaltje "opgelost" (ik weet het: ongemakkelijke woordkeuze) gaat worden.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
antiekeradio;156005 schreef : je kunt altijd van alles, maar of het voor jezelf de beste oplossing genereert is altijd de vraag. Beste begin is gewoon je klacht voorleggen bij de leverancier.
Dat is ook het eerste wat een rechtbijstand adviseur zal zeggen, trouwens. Je moet zo'n bedrijf de kans geven om de fout te herstellen.
Dat is wat ik zeg. Altijd eerst iemand de kans geven om de fout te herstellen, dossier opbouwen (dus correspondentie waar mogelijk schriftelijk) en dan pas andere maatregelen overwegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
turboblok ligt nu nog braaf in het vooronder en er staan 3 B14's in m'n garagebox. to be continued:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





