show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 09:50 #848611 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Zonde ;(

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 10:21 #848612 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Gelukkig heb je de foto's nog... :no_comment: Voordeel daarvan is wel dat je precies kunt laten zien hoe het was, en dat die gaten er niet inzaten v??r dat spruitstuk behandeld werd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 11:00 #848614 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Heel erg vervelend.

Lijkt wel erg veel op een gevalletje SS Autochrome.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 13:23 #848634 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het zou ook nog kunnen dat het spruitstuk TE LANG in het beitsbadje heeft gelegen!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 14:40 #848643 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Godver daar wordt je niet vrolijk van.
Ben benieuwd wat de leverancier zegt :o

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2010 15:52 #848649 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

Ovlov 3.6L;156113 schreef : Het zou ook nog kunnen dat het spruitstuk TE LANG in het beitsbadje heeft gelegen!!!

dat had gekund, was ook m'n eerste reactie maar is uitgesloten.

't is een vrij proffesionele installatie waarbij elektrisch de bakken/lijnen in en uit het bad gehaald worden bij een vooraf ingestelde tijd, hierdoor heeft de lijn ook een vaste doorlooptijd naar het volgende bad (dit is vooral om bij grote series producten een gelijke finish te geven). die tijd wordt adhv de materiaaldikte wel aangepast maar die man doet niet anders en wat echt RVS is ziet er afgezien de vervuiling door de nep-rvs flens bijzonder goed uit; schoon maar niet aangetast.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2010 13:00 #848760 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;156129 schreef : dat had gekund, was ook m'n eerste reactie maar is uitgesloten.

't is een vrij proffesionele installatie waarbij elektrisch de bakken/lijnen in en uit het bad gehaald worden bij een vooraf ingestelde tijd, hierdoor heeft de lijn ook een vaste doorlooptijd naar het volgende bad (dit is vooral om bij grote series producten een gelijke finish te geven). die tijd wordt adhv de materiaaldikte wel aangepast maar die man doet niet anders en wat echt RVS is ziet er afgezien de vervuiling door de nep-rvs flens bijzonder goed uit; schoon maar niet aangetast.


Da's duidelijk, maar wel zwaar kut.
Ben benieuwd hoe dit verhaaltje "opgelost" (ik weet het: ongemakkelijke woordkeuze) gaat worden.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2010 14:25 #848761 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
is de flens inmiddels ook gaan roesten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 15:14 #848828 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

antiekeradio;156005 schreef : je kunt altijd van alles, maar of het voor jezelf de beste oplossing genereert is altijd de vraag. Beste begin is gewoon je klacht voorleggen bij de leverancier.

Dat is ook het eerste wat een rechtbijstand adviseur zal zeggen, trouwens. Je moet zo'n bedrijf de kans geven om de fout te herstellen.


Dat is wat ik zeg. Altijd eerst iemand de kans geven om de fout te herstellen, dossier opbouwen (dus correspondentie waar mogelijk schriftelijk) en dan pas andere maatregelen overwegen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 23:06 #850017 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
a.s. zondag ergens laat in de middag/vroeg in de avond ga ik kijken of de toerenbegrenzer het nog doet

turboblok ligt nu nog braaf in het vooronder en er staan 3 B14's in m'n garagebox. to be continued:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD