Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
En de jalouzie? Ik mis nu toch echt wel iets aan je kontje, het is zo kaal ....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat is een beetje kort door de bocht Stefan; hoe een uitlaat klinkt hangt compleet af van het karakteristiek van de motor en hoe de uitlaatlijn vormgegeven is; geen 2 auto's klinken hetzelfde. overigens, passen doet zoiets zeker maar kwalitief is dit een veel betere demper als wat Simons levert!
ben vanmiddag weer met het dash bezig geweest; voornamelijk kleine dingetjes veranderen en uitzoeken hoe ik het ding vastgeschroefd moest krijgen + steuntjes lassen etc. priegelwerk dus.
ook heb ik m'n oorspronkelijke kabeldoorvoergat veranderd in een sleuf over de volle breedte om als het dash klaar is de klokjes vast te kunnen zetten.
de klokkenkast is overal ongeveer 8mm gezakt, op die manier kwam hij overal veel mooier uit en hoefde ik niet het staal te bewerken om overeen te komen met de bolling in het dashboard.
nu al best een gaaf gezicht om naar te kijken:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nu je 8 mm gezakt bent met je tellerbak zitten alleen de gaten niet meer in het midden... :+
Stefan;151870 schreef : Daar zal denk ik ook onder de 3300rpm een flinke bak herrie uitkomen. Lijkt mij niet prettig om dat constant aan te horen (zeker niet op de snelweg).
?n deze demper komt erbij en niet in de plaats van de huidige uitlaatlijn...AvdAkker;151892 schreef : hoe een uitlaat klinkt hangt compleet af van het karakteristiek van de motor en hoe de uitlaatlijn vormgegeven is;
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-