show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-07-2010 19:18 #841557
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ga je nu de rest monteren met het motorblok in de auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2010 10:48 #841584
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
jep, ding stond nogal in de weg in de schuur..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 16:24 #842129
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
voorbumpert met gaas:
nippel voor de EGT sensor aan het spruitstuk gefietst:
5x klok houder volledig uit staalplaat
dash + linker A-stijl voorzien van de klokkenpartij eerste testfit.
zowel dash als a-stijl moet nog compleet afgewerkt worden om het er een beetje als 1 geheel uit te laten zien maar daar heb ik voorlopig nog even geen zin in :+
de telefoon-foto's zijn aardig kut maar in 't echie ziet het er behoorlijk bruut uit. mooi hoekig net als de rest van de auto, heerlijk.
nippel voor de EGT sensor aan het spruitstuk gefietst:
5x klok houder volledig uit staalplaat
dash + linker A-stijl voorzien van de klokkenpartij eerste testfit.
zowel dash als a-stijl moet nog compleet afgewerkt worden om het er een beetje als 1 geheel uit te laten zien maar daar heb ik voorlopig nog even geen zin in :+
de telefoon-foto's zijn aardig kut maar in 't echie ziet het er behoorlijk bruut uit. mooi hoekig net als de rest van de auto, heerlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2010 16:31 #842131
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Die op de a-stijl moeten dan eigenlijk ook vierkantjes zijn he :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 16:42 #842132
door Anjo van den Akker
nee dat past weer mooi bij de afgeronde hoeken van de voorruit en zonnekleppen:D
het mooie aan die 5-tellerbak is dat als je in de bestuurdersstoel vastgegespt zit de verre lijnen precies overeenkomen met de rand van de motorkap, en links met de motorkapbubbel:)
het mooie aan die 5-tellerbak is dat als je in de bestuurdersstoel vastgegespt zit de verre lijnen precies overeenkomen met de rand van de motorkap, en links met de motorkapbubbel:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 18:02 #842133
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat spruitstuk...blijft mooi om te zien!
'T is maar goed dat de motor nadrukkelijk aanwezig zal zijn straks anders werd je nog gek van het getik van al die extra klokken...
Hoe ga je de extra klokken/metertjes unit integreren in/met het dashboard, alleen in kleur spuiten bv en dan monteren of op een andere manier?
'T is maar goed dat de motor nadrukkelijk aanwezig zal zijn straks anders werd je nog gek van het getik van al die extra klokken...
Hoe ga je de extra klokken/metertjes unit integreren in/met het dashboard, alleen in kleur spuiten bv en dan monteren of op een andere manier?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
06-08-2010 18:03 #842134
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het complete dash met leer bekleden met rode stiksels! 
Weer een brute update ouwe, alleen die bumper.... wanneer is hij af?

Weer een brute update ouwe, alleen die bumper.... wanneer is hij af?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 18:38 #842137
door Anjo van den Akker
hier nog ff 2 extra fototjes waarmee nog iets meer duidelijk wordt;
dasboard loopt over de volle lengte & breedte bol. ik heb de achterkant van de klokkenkast wat verklopt om een parralelle lijn tov de ventilatieroosters aan te kunnen houden. verder loopt de kast eigenlijk compleet ietsje verzonken; om de bolling over breedte & lengte op te vangen; toch best lastig! gat voor de bekabeling is ook gelijk geboord:p
de bovenkant van de klokkenkast loopt parralel aan de dashboardlijn; de binnenste stalen plaat is echter ietsje naar de bestuurder gericht voor beter zicht op de meters.
afwerking; ik zat eerst te denken aan een ruwe afwerking in de vorm van een structuurverf oid, op dit moment ga ik toch weer een beetje terug naar m'n oorspronkelijke idee denk ik, helemaal glad afwerken en in een matte kleur overspuiten. de zijkanten worden waarschijnlijk ook nog een beetje samenversmolten met het dashboard mbv grote vriend polyester. in leer bekleden zie ik niet echt zitten al ga ik het misschien wel overwegen mocht de prijs daarvan niet skyhigh oplopen.
de bumper blijft ongeveer zo, al ga ik nog wel met div kleuren verf spelen; wordt best een gaaf gezicht als het af is:)
dasboard loopt over de volle lengte & breedte bol. ik heb de achterkant van de klokkenkast wat verklopt om een parralelle lijn tov de ventilatieroosters aan te kunnen houden. verder loopt de kast eigenlijk compleet ietsje verzonken; om de bolling over breedte & lengte op te vangen; toch best lastig! gat voor de bekabeling is ook gelijk geboord:p
de bovenkant van de klokkenkast loopt parralel aan de dashboardlijn; de binnenste stalen plaat is echter ietsje naar de bestuurder gericht voor beter zicht op de meters.
afwerking; ik zat eerst te denken aan een ruwe afwerking in de vorm van een structuurverf oid, op dit moment ga ik toch weer een beetje terug naar m'n oorspronkelijke idee denk ik, helemaal glad afwerken en in een matte kleur overspuiten. de zijkanten worden waarschijnlijk ook nog een beetje samenversmolten met het dashboard mbv grote vriend polyester. in leer bekleden zie ik niet echt zitten al ga ik het misschien wel overwegen mocht de prijs daarvan niet skyhigh oplopen.
de bumper blijft ongeveer zo, al ga ik nog wel met div kleuren verf spelen; wordt best een gaaf gezicht als het af is:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2010 19:30 #842140
door Anjo van den Akker
heb wat anders bedacht voor dashboard afwerking, en kan nu al vrolijk vertellen dat alle delen van het interieur dezelfde afwerking gaan krijgen:+
betekend alleen ook dat ik m'n deurpanelen moet prepareren voor de speakers etc. heb er gelijk weer wat werk bijgekregen dus.
verder zeg ik hier helemaal niets meer over, blijft een grote verassing:)
betekend alleen ook dat ik m'n deurpanelen moet prepareren voor de speakers etc. heb er gelijk weer wat werk bijgekregen dus.
verder zeg ik hier helemaal niets meer over, blijft een grote verassing:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2010 19:48 #842142
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Moderators: Mark Smeets