show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-09-2009 17:29 #800813 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ga eens mee naar een driftdag ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2009 12:03 #800871 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat lijkt mij een beter plan.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2009 16:57 #800901 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
dat is leuk dat je dat een beter plan vind, en een bijzonder nuttige toevoeging aan het topic...

je kan op de openbare weg prima spelen zonder artikel 5 waardig bezig te zijn, ik zat een paar weken terug bij iemand in de auto (ik zal geen namen noemen:D) richting almere die daar hele andere ide?en over had en op een rotonde tussen de auto's in zich even ging misdragen, ook leuk maar dat kan w?l heel fout aflopen.

nee, ik heb m'n plekjes en situaties wel waar ik kan oefenen, op de openbare weg gaat het prima. het is maar net hoe; waar en wanneer je het doet! het enige risico dat er aan zit is dat er een stuk stoep op het eind van het asfalt zich bevind dat je niet moet raken. driftdagen ga ik ook zowieso doen maar het is voor mij echt geen reden om nu te stoppen met de auto leren rijden en te wachten tot ik een keer een pokke end naar een ander stuk asfalt mag rijden om me uit te leven..

zo en nu wil ik er niets meer over horen/lezen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2009 18:41 #800915 door V300 register

AvdAkker;121617 schreef : dat is leuk dat je dat een beter plan vind, en een bijzonder nuttige toevoeging aan het topic...

je kan op de openbare weg prima spelen zonder artikel 5 waardig bezig te zijn, ik zat een paar weken terug bij iemand in de auto (ik zal geen namen noemen:D) richting almere die daar hele andere ide?en over had en op een rotonde tussen de auto's in zich even ging misdragen, ook leuk maar dat kan w?l heel fout aflopen.

nee, ik heb m'n plekjes en situaties wel waar ik kan oefenen, op de openbare weg gaat het prima. het is maar net hoe; waar en wanneer je het doet! het enige risico dat er aan zit is dat er een stuk stoep op het eind van het asfalt zich bevind dat je niet moet raken. driftdagen ga ik ook zowieso doen maar het is voor mij echt geen reden om nu te stoppen met de auto leren rijden en te wachten tot ik een keer een pokke end naar een ander stuk asfalt mag rijden om me uit te leven..

zo en nu wil ik er niets meer over horen/lezen!

Idd, op die vuile stoepranden rijdt je echt alles aan gort als je niet uitkijkt..........en dan nog niet te spreken over lantaarnpalen en bomen :f.

Opzich wel een heel raar gevoel op circuit: geen bomen, geen stoepranden, geen lantaarnpalen.........en het raarste nog: je hoeft niet bang te zijn voor onze vrienden van de wet :nono:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 20:52 #801034 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

n.b.; niet alles is voor de 340 turbo; alleen het setje 220lbs verlagingsveren rechtsboven en de carterpan:)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-10-2009 21:22 #801039 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Weer een stap naar de voltooing van je projekt, heb je de olieretour er nu op een andere manier aan/op gezet?

Ga je het rode kleppendeksel op je rode 340 zetten?

Gr; Wouter.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 21:25 #801040 door Anjo van den Akker
voltooiing ga ik het noemen, een echt project is nooit af;)

olieretour op de huidige carterpan lekte en moest afgedicht worden met vloeibare pakking, daarnaast bleek de voorgevormde pijp een goed idee te zijn maar geen nuttige/praktische toevoeging omdat hij bij service ook bijzonder in de weg kan gaan zitten...

rode kleppendeksel en de std 340 veren linksbovenin zijn idd voor de andere 340:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2009 23:12 #801044 door V300 register

AvdAkker;121762 schreef :

n.b.; niet alles is voor de 340 turbo; alleen het setje 220lbs verlagingsveren rechtsboven en de carterpan:)

Oeioeioeioeioei mooi rood is niet lelijk! :worship:
Ik kan niet wachten om mijn veertjes in het echt te bewonderen!yeehaa!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2009 18:06 #801368 door Anjo van den Akker
zo, ben nu bezig me kleppen stellen en carb wisselen;)

helaas mag ik ook even olie verversen want er is een beetje koelwater de motor in gesijpelt door dat stomme hitteschildje bovenop het inlaatspruitstuk:hmmz:

2 pics:

rest vanavond hoop ik...

links nieuw, rechts oud:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-10-2009 19:10 #801372 door V300 register
flink gasgeven, dan verdampt die koelvloeistof wel :+

Afwateringsgaatje boren in hitteschild?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC