Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je kan op de openbare weg prima spelen zonder artikel 5 waardig bezig te zijn, ik zat een paar weken terug bij iemand in de auto (ik zal geen namen noemen:D) richting almere die daar hele andere ide?en over had en op een rotonde tussen de auto's in zich even ging misdragen, ook leuk maar dat kan w?l heel fout aflopen.
nee, ik heb m'n plekjes en situaties wel waar ik kan oefenen, op de openbare weg gaat het prima. het is maar net hoe; waar en wanneer je het doet! het enige risico dat er aan zit is dat er een stuk stoep op het eind van het asfalt zich bevind dat je niet moet raken. driftdagen ga ik ook zowieso doen maar het is voor mij echt geen reden om nu te stoppen met de auto leren rijden en te wachten tot ik een keer een pokke end naar een ander stuk asfalt mag rijden om me uit te leven..
zo en nu wil ik er niets meer over horen/lezen!
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;121617 schreef : dat is leuk dat je dat een beter plan vind, en een bijzonder nuttige toevoeging aan het topic...
je kan op de openbare weg prima spelen zonder artikel 5 waardig bezig te zijn, ik zat een paar weken terug bij iemand in de auto (ik zal geen namen noemen:D) richting almere die daar hele andere ide?en over had en op een rotonde tussen de auto's in zich even ging misdragen, ook leuk maar dat kan w?l heel fout aflopen.
nee, ik heb m'n plekjes en situaties wel waar ik kan oefenen, op de openbare weg gaat het prima. het is maar net hoe; waar en wanneer je het doet! het enige risico dat er aan zit is dat er een stuk stoep op het eind van het asfalt zich bevind dat je niet moet raken. driftdagen ga ik ook zowieso doen maar het is voor mij echt geen reden om nu te stoppen met de auto leren rijden en te wachten tot ik een keer een pokke end naar een ander stuk asfalt mag rijden om me uit te leven..
zo en nu wil ik er niets meer over horen/lezen!
Idd, op die vuile stoepranden rijdt je echt alles aan gort als je niet uitkijkt..........en dan nog niet te spreken over lantaarnpalen en bomen :f.
Opzich wel een heel raar gevoel op circuit: geen bomen, geen stoepranden, geen lantaarnpalen.........en het raarste nog: je hoeft niet bang te zijn voor onze vrienden van de wet :nono:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ga je het rode kleppendeksel op je rode 340 zetten?
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
olieretour op de huidige carterpan lekte en moest afgedicht worden met vloeibare pakking, daarnaast bleek de voorgevormde pijp een goed idee te zijn maar geen nuttige/praktische toevoeging omdat hij bij service ook bijzonder in de weg kan gaan zitten...
rode kleppendeksel en de std 340 veren linksbovenin zijn idd voor de andere 340:)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Afwateringsgaatje boren in hitteschild?