Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;122137 schreef : haha verzin is wat nieuws origineels dan:D
wwWW000000000T!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
die oude carb was wel heel brak als ik dit zo zie. weet inderdaad nog wel dat de motor bij Frits maar amper stationair bleef lopen.
Met zon superduper zwaar vliegwiel + lage compressie zou die stationair zeer laag + zeer stabiel moeten kunnen lopen.
Denk dat we zaterdag wel tijd hebben voor je carterpan, zijn geen nagekomen inschrijvingen meer bijgekomen tot nu toe. Effe afwachten wat er gebeurt als de volvoice vandaag op div. deurmatten gaat vallen
- V300 register
- Verbannen
-
Wat een rozigheid Wouter. Zo op de vroege morge.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
klopt, hij liep bij mij 1500 toeren stationair en dan pas redelijk netjes. maar als ik 'm op de motor af liet remmen nabij een verkeerslicht bleef hij ineens op 1000rpm hangen als je de koppeling intrapte, op het moment dat je dan een minuuscuul tikje gas gaf bleef hij weer op 1500 hangen:+antiekeradio;122162 schreef : die oude carb was wel heel brak als ik dit zo zie. weet inderdaad nog wel dat de motor bij Frits maar amper stationair bleef lopen.
idd, ik ben benieuwd wat ie gaat doen straks:yesyes:antiekeradio;122162 schreef : Met zon superduper zwaar vliegwiel + lage compressie zou die stationair zeer laag + zeer stabiel moeten kunnen lopen.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;122191 schreef : klopt, hij liep bij mij 1500 toeren stationair en dan pas redelijk netjes. maar als ik 'm op de motor af liet remmen nabij een verkeerslicht bleef hij ineens op 1000rpm hangen als je de koppeling intrapte, op het moment dat je dan een minuuscuul tikje gas gaf bleef hij weer op 1500 hangen:+
Verrek, dat heeft de 345 ook
Waar ligt dat aan?
(evt. antwoord mag wel in 't topic van de 345, blijft 't hier een beetje ontopic)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
@ Jeroen: +1
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Olievuldop + IC slang. Luchtfilter zit linksboven (zwart)slb_340;122237 schreef : Ik zie in iedergeval al oliedopje. + luchtfilter missen?
Dat is idd de dynamo, mooi he?Ralphies;122246 schreef : Tis wel een plaatje met al die gekleurde slangen en dat de dynamo (ik de nitwit denk dat het de dynamo is tenminste) met dat rood in tussenstuk geschilderd.