show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2009 21:12 #802446
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
thx;)!
stoelen zijn besteld!!!!!!!!!! setje behoorlijk dikke sparco zetels zelfs:yesyes::yesyes:
stoelen zijn besteld!!!!!!!!!! setje behoorlijk dikke sparco zetels zelfs:yesyes::yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2009 22:55 #802469
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Nou, gefeliciteert, ja!
Hopen dat het lassen nog wil met een paar biertjes op!
Succes!
Hopen dat het lassen nog wil met een paar biertjes op!
Succes!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2009 23:07 #802479
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
hahaha, heb het maar even uit m'n hoofd gezet het was nogal gezellig. misschien morgen:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-10-2009 23:32 #802483
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Gefeliciteerd Anjo, straks op de VKB de updates weer even bekijken!
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 22:48 #802818
door Anjo van den Akker
vanavond maar eens eronder gehangen:
de eindtip bleek geschikt genoeg om zonder toevoeging te lassen, dit geeft een veeel cleaner resultaat (idem radiateursteuntjes/gaskabelsteun)
hangt al een stuk beter;)
misschien de tip nog bijschuren, zodat de oval wat anders staat; maar voorlopig ben ik best tevreden.
nieuw expansievaatje en hoe 't er op dit moment onder de kap uit ziet; had nog geen up to date foto.
binnenkort foto's van een aantal postpakketten (i hope), heb weer even 't internet geplunderd en wat hele dikke shizzle tevoorschijn getoverd;)
de eindtip bleek geschikt genoeg om zonder toevoeging te lassen, dit geeft een veeel cleaner resultaat (idem radiateursteuntjes/gaskabelsteun)
hangt al een stuk beter;)
misschien de tip nog bijschuren, zodat de oval wat anders staat; maar voorlopig ben ik best tevreden.
nieuw expansievaatje en hoe 't er op dit moment onder de kap uit ziet; had nog geen up to date foto.
binnenkort foto's van een aantal postpakketten (i hope), heb weer even 't internet geplunderd en wat hele dikke shizzle tevoorschijn getoverd;)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2009 23:36 #802832
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dit ziet er echt wel vette SHIT uit!
Hoop dat de modjes het deze keer door de vingers zien, want dit is namelijk het enige woord waarmee je dit kan beschrijven!
Hoop dat de modjes het deze keer door de vingers zien, want dit is namelijk het enige woord waarmee je dit kan beschrijven!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 23:38 #802834
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Super Anjo! Ben benieuwd wanneer al die mooie nieuwe dingen binnen komen!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 23:52 #802838
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Anjo, welk merk velgen zijn dat?
ik heb volgens mij hier er nog eentje liggen die er op lijkt, wil je iets op reserve hebben?
pin me er niet aan vast, maar ik dacht dat ie hetzelfde was.
groetjes alex.
ik heb volgens mij hier er nog eentje liggen die er op lijkt, wil je iets op reserve hebben?
pin me er niet aan vast, maar ik dacht dat ie hetzelfde was.
groetjes alex.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2009 23:55 #802840
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik zou nu een dorpelspoiler wel mooi vinden, waar de pijp dan strak doorheen steekt. Ziet er top uit allemaal.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2009 08:55 #802846
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Helemaal de shiznit!
(verkeerde film gekeken gisteren...)
(verkeerde film gekeken gisteren...)
Moderators: Mark Smeets