De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
NNNGNNNGNNGN
NGNNGNNGNGNN
GNNGNNGNNGNN
NGNNGNNGNGNG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;90341 schreef : 100 op de gps?
Dan klopt jouw toerental waarschijnlijk toch aardig
120 op de gps, is op de teller al bijna 130.
Overigens maakt zo'n 340 dan wel veel toeren? Ik geloof dat een 360 bij 120 net boven de 3000 zit...
Afhankelijk van of je een 4 of 5 bak hebt, en dan nog heb je korte en lange bak.
- V300 register
- Verbannen
-
As: nr 3208259
Borgplaat: nr 3120415
Nu kan iedereen er iets mee doen!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;90479 schreef : Dus inderdaad nr 10 en 11 uit het plaatje zoals ik al dacht. Heb ze vanmiddag nog op de spoedorder mee gezet, dus met een beetje geluk zijn ze er morgen. Samen met een nieuw pijpje zodat m'n auto weer als een 4 cilinder klinkt ipv 8
Dat plaatjes ziet er toch echt heel anders uit in het echt hoor! Echt heel erg raar dat plaatje!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik zat iemand anders zijn topic vol te spammen met een vraag, dus bij deze komt het hier! Ik kan bij de dealer een verlanglijstje indienen voor stukken van de 340 die ze nog in voorraad hebben en dan maakt hij een speciaal prijsje... wat mag er zeker niet ontbreken op dit lijstje? Wie heeft er nog idee?n?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;90495 schreef : Rubbers. Deuren, deurhendels, achterklepslot, raamrubbers, alles.
Dat is ook het plan, maar ik moet hem nog een beetje kneden :yeah:! Ik weet dat hij allerhande spul heeft liggen, maar ik wil het ook zoveel mogelijk ineens meekrijgen. Daar moet ik hem nog een beetje op voorbereiden, maar ik zet alles wat je zei op het lijstje, we zien wel wat ervan komt!
Heb van Erik ook nog een adresje in Belgie (in de buurt van mijn nieuwe werk gekregen) en daar ga ik ook is horen! Zal ergen volgende maand worden!
Ik probeer zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.